Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Hotellet har en fin beliggenhet, bra fasiliteter, bra rom, men på vårt rom i 5. Etg suges vannlåsen i dusjen tom for vann når andre eller vi trekker ned i dassen og da lukter det kloakk, ikke noe stili.
Kanskje bare uheldig på vårt rom. Vi valgte å ta frokost i Nyhavn, da frokost koster 180 pr. Pers.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, trondcookt
Guest_Relations_STR, Guest relations assistant på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Kære trondcookt

Først og fremmest tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dit ophold på Hotel Copenhagen Strand, det sætter vi altid pris på!
Vi er kede af at høre, at der var problemer med lugt på jeres værelser, og det er vi naturligvis igang med at ordne, så det ikke bliver et problem I fremtiden.

Og tak for jeres rosende ord om vores beliggenhed, faciliteter og værelser. Vi er glade for, at I nød opholdet hos os, og vi håber at se jer igen næste gang, I skal overnatte i København.

Tak for hjælpen og hav en dejlig dag.

Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Midt i hjertet av København, finner man Copenhagen Strand Hotel.
Det ligger rett ved Nyhavn, Kongens Torv og ved kanalen.
Utsikt og beliggenhet kunne ikke vært bedre.
Finnes hotel med bedre,større og mer grandiose beskrivelser, men Copenhagen Strand Hotel, er og blir min favoritt.
Og nå blir vel døgnprisen ennå høyere

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, bj_rntrondt
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Kære Bjørn Trond T.

Mange tak for at være tilbagevendende gæst på Copenhagen Strand. Vi sætter stor pris på din loyalitet og takker dig for denne fine tilbagemelding på dit seneste ophold. Vi er glade for din rosende feedback.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage igen!
Med venlig hilsen
Marianne Steiner Petersen
Guest Relations Manager

Anmeldt 6. august 2018

Strand hotel har blitt mitt hotel i København. Hva kan jeg si?..Alt er upåklagelig! Beliggenhet,Personell, frokost.renhold,pris...alt er supert Man blir rett og slett bortskjemt når man har bodd på Strand...Da er det vanskelig å finne noe annet som tilfredstiller

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, RoarA23
Guest_Relations_STR, Guest relations assistant på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Kære Roar A

Tak fordi du har taget dig tid til at anmelde dit ophold på Hotel Copenhagen Strand og tusind tak for dine rosende ord.
Vi er glade for, at du nød dit ophold hos os, og vi håber at kunne byde dig velkommen igen næste gang, du er i København.

Tak for din tid og rigtig god sommer.

Kærlig hilsen
Sabine Anthoni

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Bodde 2 netter på hotellet i varme juli. Fint hotell som ligger svært sentralt ifht Nyhavn, Strøget og Christianshavn. Betalte 3750 kr for 2 netter på lite dobbeltrom uten frokost
+: gode senger, sentralt, rent og pent, sykkelutleie
-: Mangler aircondition (noe som ble svært varmt)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, MaggieIB
Guest_Relations_STR, Guest relations assistant på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Kære Maggie111211

Tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dit ophold på Hotel Copenhagen Strand og tak for dine fine ord om vores værelser og beliggenhed.
Vi er glade for, at du nød dit ophold, selvom der blev lidt varmt. Vi håber at kunne byde dig velkommen på hotellet igen næste gang, du er i København.

Tak for din feedback og rigtig god dag.

Sabine Anthoni

Anmeldt 21. mai 2018

Kjempefint hotell, fine rom og god service. Frokosten er ikke bra, det er ikke bacon, eggerøre eller stekt egg kun kokt egg, mye grønnsaker. Vi skandinaver liker god frokost som en god start på dagen.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Kari A
Guest_Relations_STR, Guest Relations Manager på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2018

Kære Kari a.

Tak for at tage jer tid til at dele jeres feedback med os.

Jeg er glad for at læse I kunne lide vores rum og service.

Vi arbejder løbende på at forbedre vores morgenmadsbuffet, hvorfor vi sætter stor pris på når vores gæster har kommentarer på, hvordan den kan forbedres. Jeg sørger for at feedbacken bliver delt med rette afdeling.

Det vil være en fornøjelse at kunne byde jer velkommen tilbage.

Med venlig hilsen
Marianne Steiner Petersen