3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
getaroom.comUSD 263
Anmeldt 26. januar 2020

Superhyggelig betjening, både i resepsjon og ved morgenmad. Sentralt beliggende i deilige København. Fikk ikke benyttet noen andre fasiliteter fordi jeg kun var på gjennomreise. Prismessig helt riktig.

Dato for oppholdet: januar 2020
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, tonebondevikwestlie
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2020

Kære tonebondevikwestlie.
Tak for at overnatte på Copenhagen Strand og for at tage dig tid til at skrive om din oplevelse.
Vi er glade for at du kunne lide vores service og beliggenhed.
Tak for at dele dine kommentarer med os.

Vi håber på at kunne byde dig velkommen tilbage på Copenhagen Strand ved lejlighed.

Anmeldt 2. desember 2019

Enestående service, og god beliggenhet. Hotellet har et utmerket personell, med stor servicegrad.
Vi har bodd her et 10-talls ganger og har Copenhagen Strand Hotel som vårt preferete hotel i København. Morgenmaten er meget variert og god. Rommene er fine og lyse, og det er herlig med utsyn over vannet når en våkner om morgenen. Utrolig service , og vennlige folk i resepsjonen, som også betjener hotellets lobbybar. Alt i alt en flott oplevelse

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, 118Anders57
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Kære 118Anders57.
Tak for at overnatte på Copenhagen Strand og for at dele jeres kommentarer med os.
Vi sætter stor pris på jeres loyalitet og jeres anmeldelse af opholdet! Tak for de pæne ord på vores personale, morgenmad og service! Det er meget værdsat.

Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage og ønsker jer en god dag.

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Vi bodde i et lite dobbeltrom hvor senga står inn mot veggen på den ene langsiden. Vi opplevde ikke rommet som lite, og badet var også av normal størrelse med badekar og regndusj. Det var ikke lytt. Avstand til både nyhavn og indre by var kort og uten mye trafikk. Det er mange fine spisesteder i nærheten. Vi prøvde ikke frokosten.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, normire
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2019

Kære normire.
Tak for at vælge Copenhagen Strand som jeres overnatningssted i København.
Vi er glade for I var tilfredse med jeres lille dobbeltværelse og kunne lide vores centrale belligenhed.
Tak for at dele jeres kommentarer med os!

Det vil være en fornøjelse at kunne byde jer velkommen tilbage på vores hotel ved lejlighed.

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Har bodd på hotellet mange ganger i løpet av de siste årene, og har vært sånn middels fornøyd.
Beliggenheten er det beste med hotellet, med nærhet til sjø og kanal.
Rom og morgenmat har vært middels, men denne gang ble vi positivt overrasket, spesielt når det gjelder morgenmaten.
Meget godt renhold samt hyggelig resepsjonsbetjenig trekker også opp.

Dato for oppholdet: september 2019
3  Takk, Bjarte V
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2019

Kære Bjarte V.
Tak for at være tilbagevendende gæst på Copenhagen Strand. Vi sætter stor pris på din loyalitet.
Dine kommentarer på dit sidste ophold er meget værdsat. Vi er glade for at læse at vores rum og morgenmad overraskede dig positivt denne gang! Tak for rosen på vores personale i receptionen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på Copenhagen Strand.
Endnu engang tak for din tid og god dag.

Anmeldt 19. august 2019

Strand hotel ligger sentralt til med gode forbindelser til Nyhavn , Kongens Nytorv og Christianshavn.
Gode kompakte rom og bad med smart og elegant innredning ( rummet kunne kanskje være litt større ) Frokostsal med svært godt matutvalg og enkel fin innredning. Vennlig betjening. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, thorvaldb2019
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Kære thorvaldb2019.
Tak for at overnatte på Copenhagen Strand og for at skrive jeres anmeldelse af opholdet.
Vi er glade for at læse I havde et godt ophold og var tilfredse med vores unikke beliggenhed, værelserne samt morgenmaden. Tak for at anbefale os!

Det vil være en fornøjelse at kunne byde jer velkommen tilbage ved lejlighed.