Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Store rom. Nærhet til byen, kun minutter fra togstasjonen. Endel støy fra togene. Savnet kjøleskap og aircondition. Lite utvalg på frokosten. Flekker på vegg og sengetøy. Ok daglig renhold. Fikk litt følelsen av å være på leirskole

Opphold: mai 2018, reiste med venner
Takk, ginostu
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig velkomst, stort rom med oppredd enkeltseng til barna, når de nå har blitt større er det fint at de får hver sin og ikke en sofa felles, så det var bra. NRK på TV så vi fikk se sporten på morgenen :) Grei frokost, i bygning ute på «tunet» pluss for grove rundstykker/brød.
Deilig med håndklevarmer på badet.
Pga sykdom hos ett barn ba vi om rommet lenger og fikk ha det til kl 1400 mot kr 200,-.
Reklamerer med best pris på overnatting, på egen hjemmeside, men på både den og ved kontakt med booking var det en dyrere pris enn ved booking.com denne gangen...
Kort vei til tivoli.
Fantastisk med bademuligheter, vann for store og små. Dessverre så var det en gruppe på 6-8 menn som konstant satt i boblebadet, det var synd at man ikke må ut etter feks 15. minutter.
Vi fikk ikke prøvd bowlinghallen.

Opphold: desember 2017, reiste med familie
Takk, ElinS241
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Hotellet lå ikke langt fra tivoli . Veldig sentralt. Rommet vi fikk hadde jernbanen og busstasjon som nærmeste nabo. Veldig mye støy. Måtte ha vinduet igjen hele natten pga støy. Her burde det vært aircondition . Rommet var lite og bar preg av å være slitt. Absolutt ikke vært pengene. Frokosten var ok, men kunne vært bedre.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, osthus20
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Vennlig og hjelpsom betjening. Me hadde stort og lyst rom. Supert med tilgang på basseng og bowling. Bra beliggenhet i forhold til sentrum og tivoli. Det er ein del støy fra togstasjonen og litt lite utvalg i pålegg til frukosten.

Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Liv F
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Stilt og rolig på hotellet. Nærhet til sentrum og tivoliet Gratis å spille bowling (1 time) for hotell gjester til Kl 18. Fri bruk av svømmehall. Enkel frokost, savnet litt bedre utvalg. Har en vinduet oppe på varme dager høres mye støy fra togene

Opphold: mai 2017, reiste med familie
Takk, Janne M Nysæter S