Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Dette er ikke et Hotell ligner mer et herberge eller sykehjem veldig varmt pa rommet kun en liten bordvifte og kona mi ble spist opp av mid i senga styr unna !! Svømmebasenget var kaltvann det eneste som er bra er god morgenmat !!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, royf709
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Rent og pent og trivelige rom. Gratis inngang til badeland og god frokost. Mye bråk fra togene utenfor, og siden rommene ikke har air con krever det åpne vinduer sommerstid. Flott beliggenhet, men ikke det beste valget om man sover lett.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Anette L
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Store rom. Nærhet til byen, kun minutter fra togstasjonen. Endel støy fra togene. Savnet kjøleskap og aircondition. Lite utvalg på frokosten. Flekker på vegg og sengetøy. Ok daglig renhold. Fikk litt følelsen av å være på leirskole

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, ginostu
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig velkomst, stort rom med oppredd enkeltseng til barna, når de nå har blitt større er det fint at de får hver sin og ikke en sofa felles, så det var bra. NRK på TV så vi fikk se sporten på morgenen :) Grei frokost, i bygning ute på «tunet» pluss for grove rundstykker/brød.
Deilig med håndklevarmer på badet.
Pga sykdom hos ett barn ba vi om rommet lenger og fikk ha det til kl 1400 mot kr 200,-.
Reklamerer med best pris på overnatting, på egen hjemmeside, men på både den og ved kontakt med booking var det en dyrere pris enn ved booking.com denne gangen...
Kort vei til tivoli.
Fantastisk med bademuligheter, vann for store og små. Dessverre så var det en gruppe på 6-8 menn som konstant satt i boblebadet, det var synd at man ikke må ut etter feks 15. minutter.
Vi fikk ikke prøvd bowlinghallen.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, ElinS241
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Hotellet lå ikke langt fra tivoli . Veldig sentralt. Rommet vi fikk hadde jernbanen og busstasjon som nærmeste nabo. Veldig mye støy. Måtte ha vinduet igjen hele natten pga støy. Her burde det vært aircondition . Rommet var lite og bar preg av å være slitt. Absolutt ikke vært pengene. Frokosten var ok, men kunne vært bedre.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, osthus20