3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Beliggenheten til hotellet er bra. Rommene trenger oppussing, og ikke minst oppvarming. Bad helt uten varme. Tok opp dette med resepsjonist - men lite de får gjort når det ikke er varmeovner. Hyggelig betjening. Ok frokost

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, NarvN
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Kære NarvN

Tak fordi du ville ulejlige dig med at give os feedback på din oplevelse her hos os på Comfort Hotel Vesterbro.
Det sætter vi stor pris på.
At få gæsterne til at føle sig velkomne og få en god oplevelse er vores øverste prioritet.

Vi er rigtig glade for at du har haft et godt ophold og vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage i København.

Ønsker dig en dejlig dag.

Mange hilsner

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Det var veldig hyggelig å være på hotellet. Fine rom, god mat og hyggelig betjening. Den sentrale beliggenheten er også et pluss!Det er veldig godt renhold. En fordel for oss allergikere er også at det ikke er tepper på golvene! Jeg kommer tilbake!

Reisetype: Reiste alene
Takk, LillianL402
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Kære LillianL402

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Helt greit hotel, fine rom. Grei frokost. Veldig hyggelig betjening og fine rom. Kort vei fra stasjonen og god kommunikasjon til flyplassen . Bor gjerne her ofte følte oss veldig velkomne.rent å pent over alt litt innviklede ganger men

Takk, Shebbas

Kære Shebbas

Det sætter vi stor pris på.

Selvom vi hver dag gør os umage, kan vi altid blive bedre.

Vi håber vi snart igen kan byde dig velkommen her på Comfort Hotel Vesterbro.

Ønsker dig en dejlig dag.

Anmeldt 7. november 2018

Jeg hadde rom i øverste etasje med vindu mot bakgården. Det var stille og fredelig. Rommet var stort og med perfekt temperatur. Og ikke noen tepper på gulvene. Jeg hørte ikke et pip fra naboene. Stort bad med badekar hvis man liker denslags. Rommet virket ryddig og rent. Bodde tre netter uten houskeeping og det gikk bra. Prøvde ikke ut frokost og bar, men det var bra besøkt. Fin gangavstand til alt du trenger. Gratis WiFi som virket. Hyggelig og imøtekommende betjening. Ikke alt for dyrt heller.

Romtips: 5 etasje, med vindu mot bakgård.
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, LindaS537
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kære LindaS537

Det sætter vi stor pris på.

Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage i København.

Anmeldt 22. oktober 2018

Et aldeles utmerket sted, sentralt beliggende i København. Pene og rene rom. En god ting er at de har badekar og ikke bare dusj. Hotellet mangler litt personlighet og glir inn blant de mange hotell som kommer til å gå i glemmeboken, ikke fordi det ikke er bra, men det skiller seg ikke ut fra noe annet hotell. Litt kronglete korridorer, men de er godt merket og man finner frem. Kommer gladelig tilbake his jeg husker det da.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Cappelen
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kære Cappelen

Mange hilsner