Haavard_Oslo
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Benedikte S, Hotel ManagerComfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. jan. 2019
Wow, what a fantastic review, dear Håvard L !
Thank you for every detail, for every notice, for all feedback.
Simply amazing to get and read such review.
Always welcome to come back!

Kind Regards
    kr 1 088
4.7 km fra Comfort Hotel Vesterbro
Se flere hoteller i København
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Rommet var nokså lite, og ble trangt for to personer med kofferter. Bad var av ok standard. Det største problemet var lyd fra naborom og gang da rommet vi hadde var veldig lytt. Snorking og snakking i gangen gjorde at vi slet med å sove.

Ellers var frokosten meget bra, og baren som er i sammenheng med hotellet er virkelig å anbefale. Gode drinker og atmosfære gjorde kvelden fullkommen.

Takk, Markus U
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Kære Markus U

Tak fordi du ville ulejlige dig med at give os feedback på din oplevelse her hos os på Comfort Hotel Vesterbro.
Det sætter vi stor pris på.

At få gæsterne til at føle sig velkomne og få en god oplevelse er vores øverste prioritet.

Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage i København.

Mange hilsner

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Beliggenheten til hotellet er bra. Rommene trenger oppussing, og ikke minst oppvarming. Bad helt uten varme. Tok opp dette med resepsjonist - men lite de får gjort når det ikke er varmeovner. Hyggelig betjening. Ok frokost

Takk, NarvN

Kære NarvN

Det sætter vi stor pris på.

Vi er rigtig glade for at du har haft et godt ophold og vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage i København.

Mange hilsner

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Det var veldig hyggelig å være på hotellet. Fine rom, god mat og hyggelig betjening. Den sentrale beliggenheten er også et pluss!Det er veldig godt renhold. En fordel for oss allergikere er også at det ikke er tepper på golvene! Jeg kommer tilbake!

Reisetype: Reiste alene
Takk, LillianL402
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Kære LillianL402

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Helt greit hotel, fine rom. Grei frokost. Veldig hyggelig betjening og fine rom. Kort vei fra stasjonen og god kommunikasjon til flyplassen . Bor gjerne her ofte følte oss veldig velkomne.rent å pent over alt litt innviklede ganger men

Takk, Shebbas

Kære Shebbas

Tak for din feedback omkring dit ophold her på Comfort Hotel Vesterbro.
Det sætter vi stor pris på.

Selvom vi hver dag gør os umage, kan vi altid blive bedre.

Vi håber vi snart igen kan byde dig velkommen her på Comfort Hotel Vesterbro.

Anmeldt 7. november 2018

Jeg hadde rom i øverste etasje med vindu mot bakgården. Det var stille og fredelig. Rommet var stort og med perfekt temperatur. Og ikke noen tepper på gulvene. Jeg hørte ikke et pip fra naboene. Stort bad med badekar hvis man liker denslags. Rommet virket ryddig og rent. Bodde tre netter uten houskeeping og det gikk bra. Prøvde ikke ut frokost og bar, men det var bra besøkt. Fin gangavstand til alt du trenger. Gratis WiFi som virket. Hyggelig og imøtekommende betjening. Ikke alt for dyrt heller.

Romtips: 5 etasje, med vindu mot bakgård.
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, LindaS537
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kære LindaS537

Tak for din feedback omkring dit ophold her på Comfort Hotel Vesterbro.
Det sætter vi stor pris på.

Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage i København.