Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Destinia.comUSD 165
Anmeldt 31. desember 2018

Hotell som jeg/vi har brukt både i forretningssammenheng og private reiser.Gjennomsnittlig god standard. Hektisk i frokostsalen - men godt organisert av betjeningen. Noe beskjedent utvalg i frokostbuffeten. Bra renhold og god service!Vi kommer gjerne i tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Haavard_Oslo
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Wow, what a fantastic review, dear Håvard L !
Thank you for every detail, for every notice, for all feedback.
Simply amazing to get and read such review.
Always welcome to come back!

Kind Regards

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Rommet var nokså lite, og ble trangt for to personer med kofferter. Bad var av ok standard. Det største problemet var lyd fra naborom og gang da rommet vi hadde var veldig lytt. Snorking og snakking i gangen gjorde at vi slet med å sove.

Ellers var frokosten meget bra, og baren som er i sammenheng med hotellet er virkelig å anbefale. Gode drinker og atmosfære gjorde kvelden fullkommen.

Takk, Markus U
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Kære Markus U

Tak fordi du ville ulejlige dig med at give os feedback på din oplevelse her hos os på Comfort Hotel Vesterbro.
Det sætter vi stor pris på.

At få gæsterne til at føle sig velkomne og få en god oplevelse er vores øverste prioritet.

Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage i København.

Mange hilsner

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Beliggenheten til hotellet er bra. Rommene trenger oppussing, og ikke minst oppvarming. Bad helt uten varme. Tok opp dette med resepsjonist - men lite de får gjort når det ikke er varmeovner. Hyggelig betjening. Ok frokost

Takk, NarvN

Kære NarvN

Det sætter vi stor pris på.

Vi er rigtig glade for at du har haft et godt ophold og vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage i København.

Mange hilsner

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Det var veldig hyggelig å være på hotellet. Fine rom, god mat og hyggelig betjening. Den sentrale beliggenheten er også et pluss!Det er veldig godt renhold. En fordel for oss allergikere er også at det ikke er tepper på golvene! Jeg kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, LillianL402
Benedikte S, Hotel Manager på Comfort Hotel Vesterbro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Kære LillianL402

Mange hilsener

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Helt greit hotel, fine rom. Grei frokost. Veldig hyggelig betjening og fine rom. Kort vei fra stasjonen og god kommunikasjon til flyplassen . Bor gjerne her ofte følte oss veldig velkomne.rent å pent over alt litt innviklede ganger men

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Shebbas

Kære Shebbas

Tak for din feedback omkring dit ophold her på Comfort Hotel Vesterbro.
Det sætter vi stor pris på.

Selvom vi hver dag gør os umage, kan vi altid blive bedre.

Vi håber vi snart igen kan byde dig velkommen her på Comfort Hotel Vesterbro.

Mange hilsener