johnhag
5,0 av 5 boblerAnmeldt 18. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Christina T, ManagerHotel D'Angleterre, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. nov. 2018
Thank you very much for your comments!
Our Hotel only have 5 treatment rooms and sometimes can be busy as it has been awarded the best Spa in Denmark, however, our hostess there are always available to find a suitable time for you. Should you wish to organize this in advance kindly let me provide you the email address:Lisa Browne <lisa@amazing-space.dk>
Should you need any further information, please do not hesitate to contat us.
Kind regards,
5.5 km fra Hotel D'Angleterre
Bar/lounge
Se flere hoteller i København
Anmeldt 25. mai 2018

Dette hotellet er meget bra. Rommene er rene og vi føler oss velkomne.Frokosten er meget bra. Maten i restauranten er meget bra og vi er meget tilfreds med hotellet. Hotellet anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, scandinaver
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell, med herskapelige dog koselige rom. Servicen er upåklagelig, samt personlig: vi fikk oppsendt spesiallaget mat etter ønske opp på rommet i (fælt å si det, men) 02-tiden. Den legendariske juledekorasjonen hadde nettopp blitt hengt opp, og dette ble begynnelsen på en magisk jul for vår del! Anbefales i juletiden, da hotellet er kjent for deres dekorasjoner. Vi fikk dessverre ikke spist i restauranten under vårt opphold, men vi skal definitivt tilbake! Dette må være Skandinavias flotteste hotell, uten like.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, nuffens
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Intet mindre enn en herlig opplevelse. Særdeles god service og hyggelig. Dette må oppleves. Utsøkt design. Smakfullt innredet. Beliggenheten er fullkommen.
Bedre hotell finner du ikke i hele Kjøbenhavn eller I Danmark.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, 926petters
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Her mangler man ingenting og et av de beste hotellene jeg har vært på. Fantastiske omgivelser og service. Vi hadde møterom og lunsj på hotellet. Det kommer små snacks og forfriskninger kontinuerlig gjennom dagen. Anbefaler også Baltazar Bar som ligger i samme bygg.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Bodil B
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er en opplevelse fra man går inn i foajé'en. Jeg ble tatt imot, fikk en kaffe mens jeg ventet. De fortalte de hadde oppgradert meg. For et rom jeg fikk, på hjørnet ut mot Cafe Victor. Det for hotellet det lille ekstra at man kan ta seg en svømmetur og få fantastisk pleie inhotellets eget spa. Deilig å legge seg om kvelden med en god natt hilsen på nattbordet. Frokosten er også i en klasse for seg og er en fryd for øye og ganen! Alle skulle fått en natt her...

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Brit S