Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Jeg bodde her to dager og likte hotellet godt. Det er gammeldags på en hyggelig måte. Frokosten var helt ok uten enormt utvalg. Beliggenheten er perfekt nær det meste i sentrum. Jeg bor her gjerne igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, AudunP
FilmonAbraham, Front Office Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Dear AudunP ,

Thank you very much for your positive feedback regarding your stay at First Hotel Kong Frederik.

Your feedback is very important to us, and I am very happy that you enjoyed your stay with us.

I look forward to welcoming you back to First Hotel Kong Frederik.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Den frokosten burde man ikke betale for! En time før den stengte var det tom for smør, brød, egg, ost, skinke, juice, søte kaker. Noen ting kom etter hvert, men å måtte sitte å vente på hver enkelt del til maten er uholdbart. Alle bordene var fulle med brukt service. Betjeningen svarte ganske rolig; det kommer.... Det holder ikke midt i frokostrushet!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, TanteTika
FilmonAbraham, Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to leave feedback for Kong Frederik.

I am sorry that we were not able to offer you a completely satisfied stay. I will take your input of our hotel and see to it that these aspects are made better.

Should you decide to stay with us again, I’m confident that you will find us in better standing and improved service.

I look forward to welcoming you back to First Hotel Kong Frederik!

Med venlig hilsen/Best wishes,

Anmeldt 25. juli 2018

Vi bodde her 2 netter nå i juli. Beliggenheten var perfekt for oss, med kort avstand (noen minutter) fra Strøket og Tivoli. Rommene var pene, sengene gode, men badet litt for lite. Men vi fikk et stort problem med varmen. Pga mangel på aircondition, var vi nødt til å ha vinduene oppe dag og natt. Uten at dette hjalp noe særlig. Så i tillegg til å bli plaget av et alt for varmt rom, ble vi også forstyrret av trafikk og nattklubb på andre siden av gaten. Vil nok ikke velge dette hotellet igjen på sommeren. Frokost, renhold og betjening ok, men ikke noe mer.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, m0nels
FilmonAbraham, Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Kære Monels,

Tusind tak for din tilbagemelding vedrørende dit ophold på First Hotel Kong Frederik!

Dine tilbagemelding er vigtig for os og skulle der være noget du mener at vi bør forbedre, så hører vi gerne fra dig igen.

Jeg ser frem til at byde velkommen tilbage ved en senere anledning.

Anmeldt 21. mai 2018

Jeg reiste i et følge og vi hadde 3 rom i 3 forskjellige etater. 2 av rommene vendte inn i et atrie, og det siste var i 5 ett og hadde balkong ut. Alle rommene var forferdelig varme. Nesten uutholdelig. Vi hadde vinduer åpne men glassfasaden over atriet gjorde at det var sikkert 30 gr. Ellers var rommene i varierende standard når det gjelder møblering og oppussing. Forsåvidt store rom men teppebelegg og endel knirking i gulv når en gikk på de. Strøket er ca 4-5 min å gå til hovedinngang tivoli og 3 min til strøket starte så plasseringen var bra. Betjeningen var vennlige og ellers var hotellresepsjon og fellesrom bra. Men aldri igjen i et slikt kokende varmt hotell. Snakket med 2 andre par og de klagde også. Vi prøvde å si fra men ingen respons.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Laila B
FilmonAbraham, Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2018

Kære Lalla,

Jeg ser frem til at byde velkommen tilbage ved en senere anledning, for at modbevise dig at Kong Frederik rummer meget mere.

Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Dette er det verste hotellet jeg har bodd på. Det er helt utrolig dårlig rengjort. Senga var helt forferdelig. Badet var skittent og nedslitt. Styr unna. Dette er nedslitt hotell med lite hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: februar 2018
4  Takk, RUNE S
FilmonAbraham, Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2018

Kære Rune,

Tusind tak for din tilbagemelding vedrørende dit ophold på First Hotel Kong Frederik.

Jeg sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at evaluere os og jeg kan forsikre dig om, at vi har fokus på at forbedre de rutiner, som ikke har fungeret tilfredsstillende i vores rengøring. Det er tydeligt for mig, at dit værelse ikke har været rengjort tilfredsstillende. Dette beklager jeg meget. Den ansvarlige leder er underrettet om situationen, og vil tage hånd om den.

Lad mig vide, hvis du har planer om at komme tilbage til First Hotel Kong Frederik. Så vil jeg gøre mit yderste til at du bliver tilbudt gratis opgradering som kompensation for denne oplevelse.

Vi håber på igen at kunne byde dig velkommen til First Hotel Kong Frederik!