Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Bodde 4 netter i vinterferien sammen med mine to døtre på 10 og 15 år. Vi hadde bestilt et triple rom og fikk et stort, fint rom i 4. etasje med vindu mot baksiden. Veldig stille og rolig. Stas med gratis minibar på rommet som ble fylt opp daglig med vann m/u kullsyre. Kaffekoker med kaffe/te på rommet. Gode oppbevaringsmuligheter for klær. Fantastisk bra frokost med nydelig kaffe og juice. Godt utvalg fersk brød og pølser, egg, bacon osv. Rent og fint. Hyggelig betjening i resepsjonen. Det veste av alt er beliggenheten!! Nært alt. Kommer garantert til å bestille dette hotellet neste gang vi besøker København.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, SirenNH
FilmonAbraham, General Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2019

Kære SirenHN,

Tusind tak for din tilbagemelding vedrørende dit ophold på First Hotel Kong Frederik!

Din tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at I har haft et godt ophold på First Hotel Kong Frederik og nydt jeres vinterferie i skønne København.

Vi byder varmt velkommen tilbage til First Hotel Kong Frederik!

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Hotellet har en super beliggenhet. Det slitent og i behov av litt renovering. Vi bodde i 5 etg men ble vekket gjennom hele natten av svært mye støy fra et utested på andre siden av gaten. I tillegg starter rådhuset med klokkespill tidlig.
Rommet var stort med en god seng.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, _rnulfk2015
FilmonAbraham, Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Kære _rnulfk2015,

Dine tilbagemelding er vigtig for os og skulle der være noget du mener at vi bør forbedre, så hører vi gerne fra dig igen.

Jeg ser frem til at byde velkommen tilbage ved en senere anledning.

Anmeldt 12. desember 2018

Hver advent besøker vi en storby og København er en gjenganger. Like så er fist hotels en gjenganger. Vi hadde denne gangen gått for Luxus. Det var bom. Rommet var mindre enn standardværelset og badet var trangt. Overaskelsen som vi hadde bestilt til våre fruen , ja , de manglet. Ingen overraskelse. Frokosten var lite inspirerende. Dessverre , men vi kommer muligens igjen, men bare på grunn av hotellets beliggenhet.

Romtips: I do not know.
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, tor1943
FilmonAbraham, Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Dear Tor1943,

Thank you very much for giving us feedback regarding your stay!

I’m very sorry to hear that you were left unsatisfied with your stay here with us at First Hotel Kong Frederik. I assure you that I will be looking carefully into your complaint so that it does not happen again.

Should you stay with us again, please write me so that I can offer some form of compensation as an apology for your less than stellar stay.

We hope to welcome you again!

Med venlig hilsen/Best wishes,

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Jeg bodde her to dager og likte hotellet godt. Det er gammeldags på en hyggelig måte. Frokosten var helt ok uten enormt utvalg. Beliggenheten er perfekt nær det meste i sentrum. Jeg bor her gjerne igjen.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, AudunP
FilmonAbraham, Front Office Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Dear AudunP ,

Thank you very much for your positive feedback regarding your stay at First Hotel Kong Frederik.

Your feedback is very important to us, and I am very happy that you enjoyed your stay with us.

I look forward to welcoming you back to First Hotel Kong Frederik.

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Den frokosten burde man ikke betale for! En time før den stengte var det tom for smør, brød, egg, ost, skinke, juice, søte kaker. Noen ting kom etter hvert, men å måtte sitte å vente på hver enkelt del til maten er uholdbart. Alle bordene var fulle med brukt service. Betjeningen svarte ganske rolig; det kommer.... Det holder ikke midt i frokostrushet!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, TanteTika
FilmonAbraham, Manager på First Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to leave feedback for Kong Frederik.

I am sorry that we were not able to offer you a completely satisfied stay. I will take your input of our hotel and see to it that these aspects are made better.

Should you decide to stay with us again, I’m confident that you will find us in better standing and improved service.

I look forward to welcoming you back to First Hotel Kong Frederik!

Med venlig hilsen/Best wishes,