2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Expedia.comUSD 157
CheapTicketsUSD 157
Anmeldt 18. november 2019 via mobile enheter

Vi var tre jenter som var her på venninnetur i 2 netter i september. Hotellet er fint og majestetisk på mange måter, men bærer stort preg av alder. Rommet var så varmt at det nesten var uutholdelig om nettene og da var det kun 15 grader ute. Vinduet vendte inn mot midten av hotellet og ikke ut så det var ingen måte å få frisk luft på. Badet var veldig gammelt og dusjen dårlig. Vi spurte om annet rom grunnet dårlig luft, men det kunne vi ikke få og fikk beskjed om at rommene deres ikke hadde aircondition. Frokosten var grei, og personalet trivelig. Men vil på ingen måte si at dette er et hotell i toppklassen.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, SolrunMS
Anmeldt 13. november 2019

Var her med min datter, vi hadde en suite og ett dobbeltrom.
Vi synes mottagelse og avreise i resepsjonen var ganske så kald. " Hei og ha det" omtrent.
Badeværelsene var trange og slitt. Litt sært når baderomsfliser er reparert med sølvtape.
Ellers bar alle etasjer dessverre preg av fiskerestauranten. Det luktet ikke godt.Tok en stund før vi fant ut hva lukten kom fra.
Under frokosten tidlig på morgenen, synes jeg IKKE det skal være høyrøstede møter mellom selgere og noen fra hotellets stab. Det var svært sjenerende, og vi fikk ikke gehør på klage.
En del rot med skilting av mat,og kalde egg er litt nedtur, når en kommer tidlig til frokost.
Usikker på om det blir ett nytt besøk.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, stormsto
Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig hotell, med fine fellesområder. Rommet var helt greit, men litt lite bad, dårlig plass til oppheng og kunne trengt en oppussing. Ganske lytt og litt innestengt luft. Summa summarium bor jeg gjerne der igjen. God frokost og hyggelig betjening

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, Lise K
FilmonAbraham, General Manager på Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Kære Lise K,

Tusind tak for din positive tilbagemelding vedrørende dit ophold på First Hotel Kong Frederik!

Din tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på First Hotel Kong Frederik!

Vi byder varmt velkommen tilbage til First Hotel Kong Frederik.

Med venlig hilsen / Best regards,

Front Office Manager

________________

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Grei hotellstandard, tepper på gulv. Absolutt ingen ventilasjon på rommet så umulig å sove. Svettet av å gjøre ingenting. Forsøkte å åpne vindu men dette hjalp ikke da vinduet vente mot innendørs atrium. Anbefaler ikke på sommerstid.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, MStavanger1
FilmonAbraham, Manager på Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Dear MKStavanger ,

Let me begin by thanking you for leaving feedback regarding your stay at Kong Frederik.

I’m sorry to read about the heat you experienced during your stay. The heat we are experiencing now is extremely rare and has not happened in Denmark before. The hotel itself is an older building and therefore there is no AC available in the rooms. We try hard to accommodate and lessen the heat by providing fans for our guests to use during their stay, and by airing out the rooms before arrival.

However, the heat does provide an amazing chance to tour Copenhagen! Though we unfortunately can’t do anything about the weather directly, I hope you will give Kong Frederik another try the next time you visit Copenhagen!

Med venlig hilsen/Best wishes,

Hotel Manager

Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Det beste med dette hotellet er beliggenheten. Det er ikke air-conditioning på rommene. Standeren er helt ok, rommet kunne med fordel vært rengjort litt bedre. Frokosten var helt grei. God og hjelpsom service.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, josefinek223
FilmonAbraham, Manager på Hotel Kong Frederik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Kære Josefinek223 ,

Din tilbagemelding er vigtig for os og skulle der være noget du mener at vi bør forbedre yderligere, så hører vi gerne fra dig igen!

Jeg ser frem til at byde velkommen tilbage ved en senere anledning, forhåbentligt.

Med venlig hilsen / Best regards,

Hotel Manager