Bli belønnet med One Key
4,0 av 5 boblerAnmeldt 2. feb. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: februar 2019
ArthurHotels, GæsteansvarligHotel Kong Arthur, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. feb. 2019
Tusind tak for din fantastiske tilbagemelding og tage dig tiden til at vende tilbage til os. Vi tager alt feedback meget seriøst, uanset om det er negativt eller positivt.

Glad for at høre at du kunne lide vores indretning og atmosfæren på hotellet. Vi er glade for at vi kunne være behjælpelige med en ladeplads til jeres EL-bil og at alt fungerede i bookingprocessen.

Håber vi har muligheden for at byde dig velkommen igen snart.

Amalie Holm / Hotel Kong Arthur
1.1 km fra Hotel Kong Arthur
Restaurant
Se flere hoteller i København
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Var litt skeptisk etter å ha lest noen dårlige anmeldelser, men ble svært positivt overrasket. Rommene vi fikk var store og med nyoppusset bad. Rent og pent. Kjekt med bøker og blader i hylle på rommet. Alle som jobber på hotellet er utrolig hyggelige og service minded. Spesielt Mamoona fikk oss til å føle oss vel. Kjekt med gratis glass vin/øl til Cozy hour. Veldig koselig lobbyområde med flere sittegrupper i fine farger. Vi bestilte frokost på hotellet. Litt overpriset, men smakte bra. Savnet melk, appelsinjuice og oppskåret frukt.
Hotellet ligger fint til og det tar bare ca 8 minutt å gå til Nørreport Metro som er knutepunkt for metro til Flyplassen, Fields (Ørestad) og sentrum . Kommer gjerne tilbake til dette koselige hotellet 😀

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, tico22
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Tak for jeres søde anmeldelse. Det er skønt at læse, at I faktisk blev positivt overraskede. Heldigvis får vi langt flest positive anmeldelser. En mere negativ anmeldelse kommer der desværre ind i mellem. Nogle gange er der noget i forløbet, der er gået galt. Andre gange, kan det være en detalje, der kommer til at fylde meget, og ender med at skabe utilfredshed hos vores gæst. Under alle omstændigheder opfordrer vi altid til at snakke med mine søde kolleger i receptionen. De vil gøre alt, hvad de kan for hjælpe. Vi håber, vi kan byde jer velkommen en anden god gang.

Marie Thyssen /Hotel Kong Arthur

Anmeldt 9. september 2018

Veldig skuffende! Rommet var ikke rent og vasken på badet var tett. Måtte klage 2 ganger på renhold og på vasken. Fikk en gratis drink i baren på hotellet som kompensasjon og ble lovet at rommet skulle være i bedre stand dagen etter. Dagen etter var det fortsatt støv hengende i gardinen, flekkete bord og ubestemmelige flekker på bildene ved siden av sengen. Ved utsjekking fortalte vi hva vi mente, ble lovet kvittering fra opphold på mail og en gratis natt ved neste besøk. Nå er det 2 uker siden vi var der, og vi har fremdeles ikke hørt noe fra dem.
Vi gjester et annet hotell ved neste Københavnbesøk!

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, lenemoren

Tak for feedback. Vi er rigtigt kede af, at I ikke var tilfredse med jeres værelse. Jeg ved, at I har fået et gavekort på et nyt ophold. Vi kan ikke leve med, at der var fejl på værelset, og vil gerne have chancen for at byde jer velkommen igen, så I kan få en god oplevelse. Vi har tjekket, at I har modtaget gavekortet, og det har I. Så derfor undrer det os, at du skriver, at I ikke har fået det. Vil du ikke skrive til, Head of Service, Pia Svare psv@arthurhotels.dk, så vi kan få opklaret, hvad der gået galt?

Marie Thyssen /Hotel Kong Arthur

Anmeldt 1. mai 2018

Et klassisk hotell mdt i København. Tett mot Peplingesø, og kanskje en del av København som ikke er det først tenkelige utgangspunktet for de som først og fremst forbinder København med Nyhavn og Strøget. En vårdag ved Peplinge sø eller å vandre i videre oppover i Nørrebros gater er absolutt å anbefale tilreisende. Hotellet betjening er vennlige og gir god sørrvis. Enkeltværelset er imildlertid ikke av de største, men er nyrenovert, lyst og rent. Så om man ikke skal oppholde seg på hotellrommet kan dette være hotellet for deg.

Dato for oppholdet: mai 2018
2  Takk, 814heinl
Anmeldt 23. april 2018

Jeg har bodd på Kong Arthur to ganger nå og vil gjerne tilbake. Hotellet ligger fint til i nærheten av Torvhallene og Kongens Have. veldig koselige rom og fine nye bad. Det kan bli varmt på rommene om sommeren da de ikke har aircondition, men de har vifte på rommene som kan hjelpe litt. Frokosten er økologisk og veldig god. Koselig bakhage. Hotellet leier også ut sykler som er en glimrende måte å komme seg rundt på.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, Birgit Hellem E
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2018

Tusind tak for denne fine anmeldelse, det gør os utroligt glade at læse at I har nydt jeres ophold hos os og i København. Den bedste anbefaling vi kan få, er at i har lyst til at komme tilbage.

Som du nævner er vores placering meget central, hvis man har brug for offentlig transport ligger Nørreport 7 min. herfra og den kendte gågade strøget i samme afstand.
Det er rigtigt at vi ingen aircondition har på værelset. Det er meget begrænset med deciderede sommerdage i Danmark og vi har derfor valgt at fokuserer på bæredygtighed og undlade aircondition, men der er som sagt ventilator på værelset og hvis man har brug for mere end en, kan man altid kontakte receptionen.

Vi er glade for at høre at du synes godt om værelset, placeringen og vores Ny Nordiske morgenmad.

Vi glæder os til at byde jer velkommen igen snart.

Amalie Holm / Hotel Kong Arthur

Anmeldt 3. desember 2017

Rommet var ekstremt lite og trangt. Spesielt badet var dårlig. Ved dusjing ble absulutt alt vått. Iskaldt på gulvet. Hotelbaren og lobbyen var koselig. Her var servisen god. Facilitetene totalt var ikke i henhold til prisen.

Romtips: Be om rom med en viss størelse, spesielt på badet.
Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, GrumpyKristiansand
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2017

Vi er rigtigt kede af at læse her, at du ikke var helt tilfreds med dit ophold. Hvis du havde fortalt det til receptionen, ville de have hjulpet dig. Jeg er sikker på, at de kunne have fundet en løsning, der ville have gjort dit ophold godt.

Vi har 7 forskellige værelseskategorier. Se evt. på vores website. Der kan du se de enkelte værelsestyper beskrevet samt pris. Nogle har badekar, nogle har spabad og de små værelser har kun brusebad. De traditionelle badeværelser i Danmark er indrettet med bruser og badeværelsesgulv i et plan. Nogle har en kant eller en forsænkning. Hvis du gerne vil have et stort badeværelse, skal du booke et værelse der er større end et økonomidobbeltværelse, der er det mindste værelse, vi har.

Det er rigtigt dejligt at læse, at du syntes godt om baren og servicen.

Marie Thyssen / Hotel Kong Arthur