17 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 172
Orbitz.comUSD 155
Agoda.comUSD 172
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Vi var 10 dager på dette flotte hotellet. Perfekt beliggenhet ved søerne og kort vei til sentrum. København hotell på sitt aller beste. Alle var superhyggelige,og bakgården med musikk, ølsmaking etc var perfekt. Kommer tilbake for 10 dgr iår under Copenhagen jazz festival. Trolig koseligste hotellet i cph

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, svhans
Anmeldt 29. februar 2020

Fra du sjekker inn til til du forlater hotellet, får du her topp service og vennlighet. Rommet jeg hadde var deilig og flott og stort,. Frokosten opplevdes meget velsmakende og rolige omgivelser. Hotellet har sjarm og stil. Her kommer jeg tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, njolstad
ArthurHotels, Guest Relations Manager på Hotel Kong Arthur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. februar 2020

Tak for din feedback. Vi sætter stor pris på at høre fra vores gæster, efter de har boet hos os. Og især når det er positivt, selvfølgelig. Det betyder rigtigt meget for mig og mine kolleger, at vide at vores gæster er glade og tilfredse. Dit ønske om at komme tilbage er den bedste ros, vi kan få, og vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

Marie Thyssen /Hotel Kong Arthur

Anmeldt 27. januar 2020

Utrolig god atmosfære, her følte vi oss velkommen fra første sekund. Nydelige omgivelser både i resepsjonen, i frokostsalen og på rommene. Utrolig hyggelige og serviceinnstilte ansatte. Og frokosten var av topp kvalitet.

Dato for oppholdet: januar 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
2  Takk, 428grod
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2020

Tusind tak for de rosende ord og for at tage dig tiden til at vende tilbage til os. Vi er så glade for at høre at I har nydt jeres ophold her hos os.
Dejligt at høre at I synes godt om atmosfæren her og følte jer velkommen her, samt synes godt om vores Ny Nordiske morgenmad. Vores morgenmad er baseret på lokale og økologiske råvarer og vi fokuserer på bæredygtighed igennem hele processen. Tusind tak for de rosende ord om mine kollegaer i fronten, jeg sørger for at give det videre til dem.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Amalie Holm / Hotel Kong Arthur

Anmeldt 11. desember 2019

Vi reiser to ganger i året til Køben og besøker slekt. Bor alltid på Kong Arthur. Bor på en mini-suite. Aldri skuffet. Fantastisk personale, beliggenhet, frokost mm...Vi vil komme tilbake så lenge vi kan gå.

Romtips: Best med rom mot have eller courtyard
Dato for oppholdet: desember 2019
3  Takk, Lampe-Olsen H
ArthurHotels, Guest Relations Manager på Hotel Kong Arthur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2019

Tusind tak for jeres søde ord. Vi er virkelig glade for at høre, at I føler jer hjemme og godt tilpas her hos os på Hotel Kong Arthur. Vi sætter stor pris på, at vores gæster kommer tilbage. Så er de en del af familien :-) Vi glæder os allerede til at byde jer velkommen igen næste gang.

Marie Thyssen /Hotel Kong Arthur

Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Beste hotellet i København Lekre rom god og profesjonell service. Flott beliggenhet noen stenkast fra Strøget. God frokost i ny frokostsal. Har bodd på hotellet flere ganger og blir aldri skuffet. Hyggelig om man er par eller venner på tur.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, Traveler401505
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Wauw, tusind tak for denne fantastiske anmeldelse og for at tage dig tiden til at vende tilbage til os. Vi er så glade for at høre at du har nydt dit ophold her hos os og hvor er det dejligt at du bliver ved med at komme tilbage til os, det betyder bare alverdens.
Tak for at rose mine kollegaer i fronten Jeg vil sørge for at give din ros videre og er sikker på at de vil sætte stor pris på det.
Vi er placeret i Indre København, tæt på en masse af de mest kendte attraktioner og også tæt på offentlig transport. Dejligt at høre at I kunne lide vores Ny Nordiske morgenmad. Vores morgenmad er baseret på lokale og økologiske råvarer og vi fokuserer på bæredygtighed igennem hele processen. Vi ønsker at give vores gæster en oplevelse af den lokale madkultur.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen en anden gang.

Amalie Holm / Hotel Kong Arthur