“Godt øl”

Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 8. mars 2019 via mobile enheter

Konferansen tok kveld og mat var konsumert tid for øl og vi havnet her. Trivelig, godt øl og god beligenhet. Intet spesielt men topp sted for en øl med kolleger

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Sondre72

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Fin beliggenhet, god mat og hyggelig betjening. Imidlertid tar de gebyr når man betaler med bank kort, noe som ble forbudt 1. Januar i år, med unntak av noen få kort typer. Vanlig MasterCard og Visa kort skal det ikke taes gebyr for. Dette bør de gjøre noe med da det grenser mot svindel.

1  Takk, Steham
Anmeldt 8. september 2018

Fantastisk beliggenhet i Nyhavn i København. Prøvde en sildeanretning og den var riktig god. Litt tafatt service. Middels priser

Takk, halfdan t
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg vet ikke om det var mye folk der eller om servitørene bare var ekstremt dårlige, men det er faktisk det værste jeg noen gang har vært med på. Vi ventet og ventet og ventet, først på å få meny, så på å få bestille, så på drikken og så på maten. Det burde ikke vært mulig... når maten endelig kom smakte hummersuppen harsk og utrolig salt, ikke god. Fish and chips var bra. Ville egentlig ha dessert men orket ikke vente mer så bad om regningen, ventet 10 min, ba om regningen igjen, ventet 10 min til før den kom... ikke gå hit!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 715annym
Anmeldt 21. august 2017

Lunsj i Nyhavn bør stå på agendaen når man er i København.
Masse steder og menyene jevnt over veldig like, det går i "Smørrebrød" og andre typiske danske spesialiteter.

Vi valgte Skipperkroen og det var et bra alternativ. Kelneren var ved bordet omtrent i det vi satte oss ned og drikke samt menyer på plass noen minutter senere.

Maten kom raskt, maks 15 minutter etter bestilling er bra en travel formiddag.

Tre sorter sild og 1/2 liter øl kostet kr 155,-. Stort smørbrød kr 98,-. (Danske da).

Meget hyggelige kelnere og servicen var bra. Det slet litt med norsk språk så det ble engelsk uten at det var noe problem. Ligger med i turistløypa og tar sikkert noen snarveier innimellom. Ved vårt besøk var alt bra!

Dato for besøk: august 2017
Takk, LasseS_11

Reisende som så på Skipperkroen, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Skipperkroen? Del dine erfaringer!