“Koselig vietnamesisk restaurant”

Kjøkken: Asiatisk, Vietnamesisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Koselig vietnamesisk restaurant i København V. Svært fyldige porsjoner til en grei pris, og med meget gode smaker.

4  Takk, KennethO547

Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Smakløs mat. Ingen følelse av hverken Asia eller Vietnam. Dårlig ventilert, lukter fet mat i hele lokalet.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Eftas78
Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

God mat, enkelte retter mer smakfulle enn andre. Er motstander av bilder i menyen, men denne gangen var det til stor hjelp, og vi var begge fornøyd med maten.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, KnutGrini
Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat. Vi var her på Dining week og det var mye folk. Vi fikk likevel rask service. Maten var god

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, Anniken F
Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Vi var her på Dining Week i København, så var set-menu. Veldig fornøyd, utrolig god service og kjempegod mat. Rask service og oppmerksome kelnere. Alt i alt veldig fornøyd! Anbefales.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, eddad2018

Reisende som så på Bonjour Vietnam, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Bonjour Vietnam? Del dine erfaringer!