Expedia.comUSD 136
travelup.comUSD 145
Orbitz.comUSD 136
ZenHotels.comUSD 180
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Et greit hotell med hyggelig betjening.Bra frokost. Sentralt i forhold til Strøget, tivoli og tog. Gode senger, men veeeeeldig lite rom, ble tung luft der iogmed at det ikke er aircondition. Kanskje litt fort gjort rengjøring, men godt mulig vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, anilill
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Ok hotell med gode senger. Noe lytt. Anbefaler å be om rom mot bakgården pga endel støy fra gate/fest? utenfor...Vi fikk byttet rom av den grunn og glovarmt i byen og umulig med vindu opne. Har ikke aircondition. God frukost. Passer best for voksne, uten veldig små barn.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Hildegunn77
Anmeldt 4. november 2017

Vi bodde her i to netter i juni. Rommet var lite, men sengen god. En nydelig liten bakhage man kan slappe av i . God service i resepsjonen. God beliggenhet på Vesterbro, i nærheten av Tivoli og Hovedbanen. Kort tur til Søerne som er en flott tur og løpemulighet.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, ktp_51
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Fint hotell med bra frokost. Familierom kan bli litt lite for lengre opphold, men man er vel mest i indre by uansett.
Lite bad, som er vanlig på slike hotell. Rimelig innendørs parkering i IDG-byen 4-5minutter å gå unna hotellet.
Veldig stille omgivelser, som supplerer travle Køben utmerket.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 824kyrres
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

Det beste med hotellet er nok plasseringen. Helt grei enkel frokost i en litt trang spisesal. Familierommet var kanskje litt lite, men hadde fungert bra for et par. Veldig lytt på rommet fra gangen, og det kunne virke som en pakning var ødelagt i en dør i gangen som slamret når folk brukte den. Rent og pent, normalt hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, AsgeirLeNou