Jan A
Åndalsnes, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 16. jan. 2019
Dato for oppholdet: november 2018
ZAI2770, Front Office ManagerZleep Hotel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. jan. 2019
Dear Jan,

Thank you very much for your feedback, we look forward to welcome you again.
kr 4 514
4.5 km fra Zleep Hotel Copenhagen City
Bar/lounge
Se flere hoteller i København
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Greit rom til prisen, dobbeltrommet (med mulighet for ekstra madrass) er av ok størrelse. Renslig.
Enkel og velfungerende innsjekkautomat i resepsjonen.
Litt lite bad og lyd fra gaten utenfor. Måtte lufte grunnet varmen.
Alt i alt som forventet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, jernj
KathrineM140, Host på Zleep Hotel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2019

Hej Jern,
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at se du har haft en god oplevelse.
Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden.
De bedste hilsener
Zleep Hotel Copenhagen City

Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Vi var på weekend tur med familie, og var ikke imponert over hotellet. Rammemadrassen var flekkete, og renholdet var ikke til å skryte av. Badet var iskaldt. I forhold til prisen vi betalte, hadde vi forventet bedre standard.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, 227mariannel
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Helgetur til København med overnatting på zleep hotell var et koselig opphold. Meget trivelig personalet, god service og behjelpelig med parkering osv. Familierom vi fikk var i tredje etasje mot isted gade. Fint innredet, oppusset bad, men lite.
Litt støy fra "livet" i gaten om kvelde/natten. Som andre skriver, så gikk heisen seint, men beint :) kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Narve-thorsen
Anmeldt 15. juli 2017

Dette hotellet har en bra beliggenhet like ved togstasjonen og Tivoli. Fint rom - litt trangt, men det fungerer bra.
Svært treig heis, så vi valgte trappene hver gang. Hadde rom med utsikt til bakgården, som var fin og rolig.
Frokosten var enkel og grei, vi valgte bare å spise den første dagen.

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Synne K
Anmeldt 17. april 2017

Fikk et bra dbl. rom som passet oss fint for en natt i København. Vi besøkte Tivoli, Strøget og Nyhavn. Hotellets resepsjon ser ut til å være under renovering, og dette vil nok bli bra. En frokost til 89.- DKK er også verdt å koste på seg.

Romtips: Rom ut mot veien kan være noe støyende.
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Cardriver63Norge