2 personer ser på dette hotellet
travelup.com
Agoda.comUSD 124
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Greit rom til prisen, dobbeltrommet (med mulighet for ekstra madrass) er av ok størrelse. Renslig.
Enkel og velfungerende innsjekkautomat i resepsjonen.
Litt lite bad og lyd fra gaten utenfor. Måtte lufte grunnet varmen.
Alt i alt som forventet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, jernj
KathrineM140, Host på Zleep Hotel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2019

Hej Jern,
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at se du har haft en god oplevelse.
Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden.
De bedste hilsener
Zleep Hotel Copenhagen City

Anmeldt 3. juni 2018

Små rom, ikke spesielt hyggelig miljø hverken utenfor eller inne. Bestilte rom med 3 senger, dobbeltseng + enkeltspent. Det vi fikk var et lite rom med en dobbeltseng + en madrass på gulvet. Ved henvendelse i resepsjonen fikk vi vite at det var deres policy at en madrass på gulvet er en seng, for at den 3. Personen i vårt eige skulle få seng "på ben" litt opp fra gulvet kostet det ca. 2000 kr for eget enkeltrom. Vi kommer til å unngå Zleep hoteller etter dette!

Romtips: Overnatting et annet sted!
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jon Erik P
Zleep C, Manager på Zleep Hotel Copenhagen City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2018

Dear John,

Thank you for your feedback, our triple rooms are as shown on the online pictures with a double and a real mattress on the floor- regarding the size we are in the middle of Copenhagen and space is a general issue.

Our prices are dynamics and shift from day to day so probably in the day you required a single room the price was in the highest end but still we were the cheapest from the area.

Best regards

Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Vi var på weekend tur med familie, og var ikke imponert over hotellet. Rammemadrassen var flekkete, og renholdet var ikke til å skryte av. Badet var iskaldt. I forhold til prisen vi betalte, hadde vi forventet bedre standard.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, 227mariannel
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Helgetur til København med overnatting på zleep hotell var et koselig opphold. Meget trivelig personalet, god service og behjelpelig med parkering osv. Familierom vi fikk var i tredje etasje mot isted gade. Fint innredet, oppusset bad, men lite.
Litt støy fra "livet" i gaten om kvelde/natten. Som andre skriver, så gikk heisen seint, men beint :) kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Narve-thorsen
Anmeldt 15. juli 2017

Dette hotellet har en bra beliggenhet like ved togstasjonen og Tivoli. Fint rom - litt trangt, men det fungerer bra.
Svært treig heis, så vi valgte trappene hver gang. Hadde rom med utsikt til bakgården, som var fin og rolig.
Frokosten var enkel og grei, vi valgte bare å spise den første dagen.

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner