“Skjult perle”

Kjøkken: Bar, Bryggeripub
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

En bar med rolig og god atmosfære; utrolig mye godt øl man kan kose seg med her. Anbefales på det sterkeste selv om det tar noen minutter å gå fra «sentrum».

Dato for besøk: juli 2018
Takk, hermanskog

Anmeldt 5. august 2018

Vi var der for å prøve ut deres ølutvalg, både deres eget og andres øl. Den som liker noe spesielle ølsmaker, finner ok sine favoritter her, enkelte av dem ble nok i mete laget for denne gjesten.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Dagfinn B
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Ølen er enormt god, men det er synd at de ansatte knapt drar på smilebåndet og får kundene til å føle seg som de er i veien. Trenger det å være sånn selv om man er et ettertraktet sted?

Dato for besøk: juli 2018
Takk, krevj
Anmeldt 8. april 2018

Her har kan man velge og vrake i forskjellige øl sorter som de lager selv. forsto fra en kollega av meg som tok meg med til dette stedet at dette var et sted for de som vil ha det lille innen øl

Dato for besøk: april 2018
Takk, tronde906
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god øl, litt dyrere enn andre plasser men der er pga rykte. Eneste minuset er at det var type finsk sauna og rett og slett ubehagelig varmt. Verdt et besøk

Dato for besøk: februar 2018
Takk, VidarTB

Reisende som så på Mikkeller Bar, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Mikkeller Bar? Del dine erfaringer!