Copenhagen Sightseeing Klassisk kanaltur med liveguide

fra kr 353,06
fra kr 364,83
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Check!
Ikke mye som skjer i dette området denne tiden av året.
Fikk sett og tatt bilde, hadde ikke flere forventninger.

Dato for opplevelse: november 2018
2  Takk, toringer2017
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Et besøk til "Den Lille Havfrue" er vel egentlig et "must" når en besøker København! Mye å se på veien dit fra Nyhavn

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, CEBOTusenfryd
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Dette var som forventet- fin statue i flotte omgivelser. Mye turister som vil ta bilde med statuen, men for vår del var det mest det å ha sett den. Hyggelig situasjon rundt målet

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, tinahN3514PC
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Verdt å se om du befinner deg i Danmarks hovedstad! Veldig flott område, og stedet byr på mye mennesker, og absolutt et pluss om sola skinner! Veldig koselig, og angrer ikke på at jeg fikk med meg denne lille havfruen!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Climber731772
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Verdenskjent liten skulptur lett tilgjengelig ved havnen. Velegnet for et foto til minnenes bok, og så gratis!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, DagB45