Ulike måter å oppleve The Little Mermaid på
Grand Tour fra Nyhavn
531 anmeldelser
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hva er vel en tur til København uten å se Den lille Havfrue. Vakker, men etter 2 minutter og noen bilder, er man ferdig.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Sundthaavard
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Hadde en fin sykkeltur ut til havfruen en kald vinterdag. Selv på en lørdag er det lettere kaos rundt den lille havfruen - mange som vil ha en selfie.
Står en kjekk kaffevogn plasser på stedet

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Tengs
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Havfruen var på plass som vanlig. Veldig liten statue ute ved innseilingen. Ikke mye mer å si om henne. Det henne godt fra båten, ovenfra og ned.

Dato for opplevelse: november 2019
1  Takk, 241erikw
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Dette er jo selve symbolet på København. Siden jeg jogget ut fra Nyhavn, så vet jeg at det er ca 2 km. Fin tur langs havna og forbi Amalienborg slott. Alltid masse turister her.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Alle skal ta bilde av monumentet, men det er ikke noe spesielt med det. Og det finnes mange andre flotte monumenter i byen. Lang kø og meget befolket område.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 86jonasberg