“Du vil gjerne spise med Brdr Price”

Brdr. Price Rosenborggade
Vurdert som nr. 209 av 2 855 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale, fint lokale, lett å booke bord.
Maten var god og vinkartet hadde mange gode viner.
Vi gikk for en sommermeny på 2 retter.

Takk, espengees

Anmeldt 12. juli 2020

Vi var et par som søndag kveld reserverte bord hos Price. Siden det var søndag var der ikke mange bord som var opptatt. Passet oss fint for da fikk vi det rolig og avslappet.

Herr bestemte seg for helstekt flatfisk med syltet kapers, persille, vårløk og RIKELIG med smør. Tilbehør var kartoffler med en saus av meljevning, kraft og RIKELIG med smør. Til drikke var det Chardonay pr glass. Retten var himmelsk.

Fru ville ha biff med hjemmelaget Barnaise, også den med RIKELIG med smør. i tillegg var det også rødvinsaus, godt redusert med mye smak. Tilbehør var Frites. Trodde hun ville savne grønnsaker men det var nok av smaker å forholde seg til. Til drikke ble hun anbefalt en Italiensk Bolgheri, var helt superb til retten.Rettebn var innertier.

Til dessert valgte begge ost. 3 forskjellige oster,hjemmelaget brød og syltet mandler med plommer.Til drikke fortsatte vi med nevnte rødvin og satt oigjen med summmetonen.

Personalet var hyggelig, oppmerksomme, forklarte alle retter, lokalene koselige og innbydende. Vil absolutt anbefale denne restaurant til tross for en dyrere retaurant.

1  Takk, Jan Morten U
Anmeldt 13. februar 2020 via mobile enheter

En av Københavns desidert beste restauranter. Vår favoritt! Nydelig dansk-fransk meny - med ekte Price-touch! Meget bra vin- og drikkemeny. Super service, og utrolig fine lokaler, den deilige ‘Stuen’ med familien Prices historie og kunst på veggene, og underetasjen med flott prismekrone og interiør. Bør booke bord, i allefall i weekenden. Ofte fredagsarrangement «Fyraften» med enten jazz eller kjente forfattere, og så spiser man deilig mat etterpå. Pluss deilig drikke! God fornøyelse - Bon Appétit!

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, Kristine D
Anmeldt 23. januar 2020 via mobile enheter

Det var litt rart, suppen kom altfor fort og mens vinskjenkingen pågikk. Når jeg var ferdig å spise suppen, som var nydelig, var det også et stress med å ta den av. Jeg fikk ikke sette vannglasset ned i fred. Hadde ventet meg en annen ro her.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, InaMitt
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Meget stilig sted med hvite duker og profesjonelle kelnere. Relativt liten meny, men med utmerkede retter og bra vinkart. Anbefales for en kveld.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, olej_rgenr

Reisende som så på Brdr. Price Rosenborggade, så også på

København, Sjælland

København, Sjælland

Har du vært i Brdr. Price Rosenborggade? Del dine erfaringer!