Åpen i dag: Stengt
Hopp-på-hopp-av-tur med buss og båt i København

Bestill på forhånd
fra
USD 38,43
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Visit Carlsberg Brand Store på
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Som øl-entusiast er dette et sted man nesten bare MÅ besøke! Giftshoppen har mye artig, selve museet har enormt mye historie å by på om Carlsberg, stedet er flott, og selvfølgelig er det jo ølsmakingen! Hyggelige guider og generelt smilende og hyggelig personale! Reis hit, det er verdt prisen! God tur!!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Climber731772
Camilla K, Guest Relations Manager på Visit Carlsberg Brand Store, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Hi,

Thank you for your visit and for taking your time to share your review. We are very pleased to hear that you enjoyed the exhibition, the brand store as well as the beer tasting and service. We hope to welcome you back again.

Best regards,

Anmeldt 29. juli 2018

Det var spennende å følge Carlsbergs utvikling fra et lite bryggeri til et stort, internasjonalt konsern. Pluss for inkluderte drikkebonger.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Oeyvind L
Camilla K, Guest Relations Manager på Visit Carlsberg Brand Store, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Kære Oeyvind L,

Tak fordi du har taget dig tid til at anmelde dit besøg hos Visit Carlsberg. Vi er glade for at høre, at du havde et vellykket besøg, og håber at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Dette var absolutt verdt besøket. Et spennende museum med mye artig informasjon. Bør oppleves hvis man er glad i godt øl

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, kimgW9859WU
Thilde J, Project Coordinator på Visit Carlsberg Brand Store, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2018

Kære Kim G,

Vi er glade for at høre at du havde et godt besøg hos Visit Carlsberg og at du synes udstillingen var spændende!

Anmeldt 10. oktober 2017

Fint opplegg med omvisning og ølsmaking inkludert i inngangsbilletten, Egen bussrute t/r sentrum av København. Fortsatt levende bryggerihester i stallen :-)

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Knut N
Louise B, Projektkoordinator på Visit Carlsberg Brand Store, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2017

Kære Knut N,
Tusind tak for din fine anmeldelse, det sætter vi stor pris på. Det glæder os at du havde en god oplevelse.
Louise Bøving

Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Vi leide sykler på hotellet og syklet rundt til div attraksjoner i byen( sykkel anbefales absolutt i København )
Turen gikk også til Carlsberg bryggeri, der vi gikk runden med historien om bryggeriet , og avsluttet med øltesting ledet av en kunnskapsrik ølkjenner, moro å få innblikk i ølets historie og forskjellige typer og smaker.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, bard_stensas
Louise B, Projektkoordinator på Visit Carlsberg Brand Store, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2017

Kære Bård S,
Tak for din fine anmeldelse. Vi sætter stor pris på at du har brugt tid på at skrive om os og vi er virkelig glade for at høre om dit besøg.
Louise Bøving