“Perfekt dagenderpåmat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Spiste pita fyllt med ribbe og rødkål med en juleøl ved siden av. Masse mat, fantastiske smaker og knasende svor. Langt roligere enn inne på torhallarna og enkelt å finne sitteplass. Perfekt lunch.

Takk, johnhag

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en meny med fem retter på deling og biff i tillegg. Her ble magen mett før øynene

Nydelig mat og mye mat til en akseptabel pris.

Hyggelig betjening som forklarte rettene vi fikk servert i tur og orden.

Menyen kan godt deles med tre og kanskje fire, så mye mat for pengene

Dato for besøk: juli 2018
Takk, BeateKK
Anmeldt 29. november 2016

Vi var tre stykker og spiste parmaskinke, oste plate, samt grillet jomfruhummer, parma smakte nydelig , med søt saus, samt nøtter, det samme gjorde oste plata, jomfruhummer hadde gode smaker men var små og oversteikte, neste umulig å få ut av skallet, godt øl og vin i karafel , verdt å besøke

Dato for besøk: november 2016
Takk, TomMathisen
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Vi var 8 venner som ønsket et lett måltid. Un mercato var et godt valg. God mat. Både store og små var fornøyde med maten. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, torillr215
Anmeldt 17. februar 2015

Beliggende ved Torvehallerne i København skulle tilgangen på friske råvarer være de aller bedste.
Maten smakte da også helt supert, selvom det var litt fast-food preg på frokostretten som var sandwich + pommes frittes. Det var 3 forskjellige å velge på. Dåse-cola uten glass er ikke supercharmerende... Servicen var litt ligegyldig.

Dato for besøk: februar 2015
    • Atmosfære
Takk, Jens Petter S

Reisende som så på Un Mercato, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Un Mercato? Del dine erfaringer!