3 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 141
Trip.comUSD 208
Orbitz.comUSD 140
Anmeldt 14. september 2018

Vi var en gruppe på 24 personer som bodde her. Lobbyen var utrolig flott, og servicen var god. Møterommet fungerte utmerket for vårt behov og alle beskjeder vi hadde gitt i forkant ble fulgt opp på en god måte. Det eneste jeg har å utsette på hotellet var at noen av rommene bodde nært kjøkkenet og de ble vekket tidlig av skramling og organisering på kjøkkenet. Det var litt synd, ellers hadde vi alle vært 100 % fornøyd.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, RagnhildLero
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Tusind tak for din anmeldelse her på Trip Advisor.
Vi er glade for at mødet levede op til forventningerne. Dog er vi selvfølgelig kede af at høre at nogle blev vækket pga. larm fra vores eget køkken. Det vil vi selvfølgelig forsøge at rette op på.
Vi håber at I kommer igen næste gang der skal afholdes møde i København.
Rigtig god weekend.

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Fint rom. Gode senger. Veldig god frokost. Kjempekoselig bakgård. Vennlig og
hjelpsom personale.
Litt dumt at vi hadde rom med vindu ut mot gaten fordi det var folk som jobbet der fra 07.00 om morgenen og det var en del støy( men det kan jo ikke hotellet noe for)
Veldig bra beliggenhet med kort vei til togstasjon og flere koselige restauranter og barer i nærheten.
Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 476linnr
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse her på Trip Advisor. Det betyder meget for os, og er medvirkende til at vi hele tiden kan forbedre os.
Jeg beklager at du oplevede støj fra gaden, og jeg er helt enig, det er uhørt at påbegynde støjende arbejde kl. 07:00. Det var heldigvis en kort periode, og er nu ophørt.
Vi glæder os til at se jer igen. Indtil da ønskers I en dejlig sommer.

Anmeldt 29. juli 2017

Hyggelig og rolig hotell med sentral beliggenhet, 5 minutter fra Tivoli. Vennlig betjening både i resepsjon og frokostsal. God frokost, men litt høyt støynivå i frokostsalen. Anbefaler å sitte i atriet når mulig. Rommet og badet var helt OK, litt "slitent", og et gammelt vindu som var vanskelig å få åpnet/lukket. Totalt sett likevel et fint sted å bo, kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Tone S
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

Tusind tak for din anmeldelse af hotellet.
Vi er glade for at du havde et godt ophold. Trods vinduet, som selvfølgelig skal ordnes, så er vi også glade for at du fandt hotellet hyggeligt.
Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Vi var et reisefølge på fem personer og hadde booket et dobbeltrom samt et tre-sengs rom. På dobbeltrommet var det to enkle senger, ellers lite men trivelig. Badet var lyst og fint. Støv på nattbordene trakk noe ned. Tre-sengsrommet var noe større med en dobbeltseng og en enkel seng. Litt trangt, men det ble oppveid av et deilig baderom.
Det var ganske lytt og det gynget i korridorene. Totalinntrykk: et sjarmerende hotell, super beliggenhet. Frokost: topp

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, FruSolvik
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2017

Thank you very much for your review here at Trip Advisor.
We are pleased to see that you found the hotel charming and perfectly located.
We hope to welcome you back another time.

Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Helt ok hotell med bra beligghenhet. Alt fra sengene til frokosten var gjennomsnittlig. Det meste av det du trenger, men vil du bo fint ville jeg nok booket et annet sted. Hagen midt i hotellet er veldig fin og de ansatte var svært hyggelige.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Forarsveen
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2017

Tusind tak for at du tog dig tid til at lave en anmeldelse her på Trip Advisor.
Vi er glade for at du havde et godt ophold, og at du synes serviceniveauet var i top.
Vi ønsker dig en skøn sommer.