“Smørrebrød, snaps og snadder.”
Anmeldelse av Cafe Gammel Torv

Cafe Gammel Torv
Vurdert som nr. 55 av 2 864 Restauranter i København
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Deilige, klassiske Danske smørrebrød med servitørens hjemmelagde snaps til. Hjertelige ansatte og vellaget mat og drikke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, EspenAHagen

Anmeldt 8. januar 2020

Vi hadde vært her for noen år siden, og husket spesielt deres smørrebrød av høy kvalitet. Nå var vi tilbake på juletur og hadde booket bord. Lun stegt sild, 3 slags sild med tilbehør, rødpsette, rejer, mørbradbøf, Dansk bøf. Alt laget fra bunnen av med kjærlighet til gode råvarer ! Det kan nesten ikke bli bedre ! Meget hyggelig personale, som tar seg tid til å presentere maten, informerer og slår av en prat om det ønskes. Velskjenket drikke av alle sorter hører med. En historisk restaurant i en historisk kjeller. Kan virkelig anbefales på det varmeste. Takk for en fantastisk julefrokost ! Vi kommer gjerne tilbake.

3  Takk, Rolf P
Anmeldt 19. desember 2019

Cafe Gammel Torv må absolutt besøkes når du er i København. Hyggelige og kompetente servitører som serverer dansk smørrebrød i følge med mange foskjellige snapse og akkevitter og selvfølgelig godt og temperert øl.

2  Takk, Pollemann
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Vi var to par som spiste lunsj, og fikk selvfølgelig godt øl og nydelig snaps. Og hvilke smørbrød! Vi bestilte blant annet gravet laks, andesalat, røkt ål, julesild, ribbe, frikafeller og roastbiff. Alt godt tilberedet, og akkurat passe til lunsj. Og hvilken service! Vårt første besøk på Cafe Gammeltorv, men definitivt ikke det siste. PS. Og veldig sentral plassering 50 meter fra Strøget.

2  Takk, ivar62
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Københavns koseligste cafe. Deilig mat, rause glass, fantastisk betjening . Lønner seg å bestille bord. Prøv dette stedet, du blir garantert ikke skuffa.

2  Takk, Marixx190479

Reisende som så på Cafe Gammel Torv, så også på

Har du vært i Cafe Gammel Torv? Del dine erfaringer!