“Ikke ok”

Vurdert som nr. 1 599 av 2 874 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Fikk rask bord og meny. Etter bestilling ble mye av bestillingen glemt og vi måtte masse på maten. Maten var ingen stor opplevelse og stedet var ikke rent.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, erikm933

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig servitør fikk oppmerksomhet med en gang, kjapp servering smiler selv om det er hektisk, blåskjellen smakte utsøkt fantastisk smaker komplementær til kokken Ps! er veldig spices, om du ikke liker det styr unna.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Jorn R
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Kom inn og alle var sultne, fikk raskt et bord litt for oss selv. Fikk utdelt meny med engang. Så gikk det en god stund uten at noen kelnere kom, fikk da tak i en kelner som ba meget om unnskyldning for manglende oppmerksomhet. Hun måtte gå å gjøre noe annet og da så vi ingen kelnere igjen før vi gikk til en annen restaurant. Mulig de har god mat der, men det er ikke mulig å svare på når man ikke får så mye som et glass vann.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Geihal
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Veldig god service. Gode drinker. Vi kommer gjerne igjen Flotte bord godt renholdAlt var veldig bra

Dato for besøk: mars 2018
Takk, LivA134
Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Bestilt biff tenderloin. Lite/ ingen smak, helt OK service, litt rot med hvem som skulle ha hva. Helt OK plass å spise.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, FruFyllingen

Reisende som så på Le Diamant, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Le Diamant? Del dine erfaringer!