Agoda.com
Travelocity
Expedia.comUSD 154
HurbUSD 160
Anmeldt 29. juli 2019

Dette var et trivelig hotel med en bra plassering. Rett ved t-banestasjon 2 stoppesteder fra hovedbanestasjomen og 4 fra Nørreport. Rene og pene rom som har det man trenger. Hyggelig personale og god frokost.

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, AnitaStrindeberg
SupervisorSydhavnen, Public Relations Manager på Scandic Sydhavnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Dear Anita,

Thank you for your good feedback and rating. I am very pleased to hear that you enjoyed your stay here at Scandic Sydhavnen. We are also very glad to have the trainstation just around the hotel so the guest easy can get in to the town. We hope to see you again soon.

Kind regards
Robin Åhman - Shiftleader

Anmeldt 22. juli 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
SupervisorSydhavnen, Front Office Manager på Scandic Sydhavnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Anmeldt 30. juni 2019

Det første vi så da vi kom inn på rommet var at det var møkkete. Vi måtte be om at det ble rengjort på nytt. På badet var det gule striper i toalettet, og fugene mellom flisene var fulle av såperester. Dette forsvant da rommet ble rengjort på nytt. Rommene var store og lyse, med hyggelig utsikt. Det kunne med fordel blitt pusset opp da parketten var slitt, og listene løsnet fra veggen. Når rommet koster 1900 kr pr natt, forventer man mer.
Det var også en del positive sider ved hotellet. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende, og maten var kjempegod. Det var også veldig stor og trygg parkering rett på utsiden av hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Marianne E
SupervisorSydhavnen, Shift Leader på Scandic Sydhavnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Kære Marianne,

Tak for din feedback.
Jeg beklager at rengøringen ikke har levet op til vores standard men jeg er glad for at i har gjort os opmærksamme på det så vi har kunnet rette det til.
Det lyder godt at i har fået en god betjening og fået noget lækkert at spise i restauranten. Det er vi glad for og håber på at i vil besøge os igen.

Med venlig hilsen
Veronika
Shift Leader/front desk

Anmeldt 22. april 2019

I reklamen for Master Suiten som vi bodde i var vi lovt utsikt over København fra tilhørende balkong. Må bare si at vi ble meget skuffet når «suiten» lå i første etasje, uten balkong, og eneste utsikten var en gate med masse biler. En stor nedtur for reisefølget på 4. Slik behandling var jeg virkelig ikke forbredt på som trofast Scandickunde.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Sightsee43818151977
SupervisorSydhavnen, shift leader på Scandic Sydhavnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2019

Kære Sightsee43818151977.

Tak for at du har boet hos os og for din feedback.
Jeg beklager at i ikke har fået en master suite med balkong. Vi arbejder på at få lavet om på informationen vedrørende balkongen da vi har en master suite som ikke har balkong.

Jeg håber på at i vil besøge os igen.

Med venlig hilsen
Veronika
Shift Leader/front desk

Anmeldt 27. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
LineSydhavnen, Shift Leader på Scandic Sydhavnen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018