10 personer ser på dette hotellet
Vio.com
travelup.comUSD 161
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Svært godt fornøyd med hotellet. Fint hotell fikk oppgradert til juniorsuite. Gode senger, rom med sofa, bord, minibar, og vannkoker for te og kaffe. Bad med badekar og alt nødvendig utstyr. Takk til en svært hyggelig og hjelpsom resepsjonbetjening. Dette blir helt klart mitt valg nr 1 på neste Københavnbesøk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 683lailam
Jakob E, Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Kære Laila M
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for, du har nydt dit ophold hos os. Det lader til, du har haft en skøn tur med forkælelse og afslapning, lige som det skal være. Vi vil glæde os til at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Anmeldt 4. september 2018

Hotellet var rent og pent. Personalet var svært imøtekommende og hyggelige.
Rommet var fint for oss, badet var innbydende og rent.
Beliggenheten på hotellet var perfekt. Nært til Hovedbanestasjonen.
200- 300 meter unna så var du i Strøget. Vi ble veldig fornøyd.

Romtips: Vårt rom var i 1. etasje mot en gate med liten trafikk. Vi sov godt.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Irene124
Jakob E, Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Kære Irene124
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for at vide du har nydt dit ophold hos os samt beliggenheden, som gør det nemt og bekvemt at komme rundt i den skønne by.
Vi håber på at kunne få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Reservation Manager

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Dette er et meget sentralt beliggende hotell. Frokost var ypperlig og betjeningen meget imøtekommende.
Parkering er dyrt, men i nærheten. Man burde ha en gunstig pris for boende gjester. Vi betalte en parkeringsavgift som var 1/4 av prisen for værelset.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Jafkristiansand
Jakob E, Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2018

Kære Jafkristiansand
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for at du har nydt dit ophold hos os.
Parkering er generalt dyrt i København, men vi har et fåtal af pladser på hotellet, det koster dkk.- 270 i døgnet. Næste gang du bor hos os, er du velkommen til at spørge i receptionen om der er ledige pladser.

Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotell ,fin sentral beliggenhet ,rent, koselig betjening ,rolig ,ett hotell å anbefale.Noe negativt var bygge støy fra nabo bygning på dagtid .
Grei frokost var flinke til å fylle etter og rydde bord,og flott lounge og fin takterrasse .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, UnniR47
Jakob E, Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Kære Unni R,
Tak for din anmeldelse.
Vi er meget glade for, I har nydt jeres ophold hos os.
Vi håber på at få fornøjelsen af, at byde jer velkommen tilbage en anden gang,

Anmeldt 11. juli 2018

Valgte hotellet pga beliggenheten, svært sentralt. Det er mye graving utenfor og generelt mye trafikk, men vi fikk rom mot bakgården så det gikk greit. Fint rom, rent og pent. Badet var veldig bra. Gode senger. Frokosten var OK med bra utvalg, nydelig kaffe.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, lkjaerstad
Jakob E, Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Kære Ikjaerstad,

Tak for din anmeldelse.

Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage en anden gang.

Helle Salling Røber,