2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 152
CheapTicketsUSD 152
getaroom.comUSD 196
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Nyoppusset og bra. Sentralt beliggende med kort vei til Strøget og togstasjon. Fine små rom og bad, samt tiltalende fellesområder. Hotellet fungerer både for forretning og storbyferie. Mange restauranter i nærheten som stenger merkelig tidlig som i hele København. Oslo er nok blitt et bedre sted for dining og uteliv.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Oivind_oivind
Jakob E, Guest Relation på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Kære Oivind_oivind
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for, du har haft et godt ophold hos os.
De fleste restauranter lukker deres køkken omkring kl. 22.00, men man må som oftest gerne blive siddende efter. Næste gang du besøger os, så kan vores receptionister hjælpe dig med at finde et sted hvor du kan spise og drikke drinks, de steder findes der mange af i København.
Vi håber på, at få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Mette Franca Rasmussen
Guest Relation

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Fint, sentralt hotel og god service. Vi hadde rom i 2 etasje, ut mot gaten. Var utrolig dårlig isolert rundt vinduet, så det var kaldt og veldig mye bråk fra utsiden. Synd at dette ødela noe som ellers hadde vært bra.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Tove M
Jakob E, General Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kære Tove M
Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af, I ikke sov godt pga. støj fra gaden. Det er desværre svært at eliminere støj, når vi er placeret i centrum af byen.
Vi har værelser som vender mod vores baggård som er mere stille, det er du altid velkommen til at ønske.
Vi håber på at få fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Jens Wittendorff
Direktør

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Svært godt fornøyd med hotellet. Fint hotell fikk oppgradert til juniorsuite. Gode senger, rom med sofa, bord, minibar, og vannkoker for te og kaffe. Bad med badekar og alt nødvendig utstyr. Takk til en svært hyggelig og hjelpsom resepsjonbetjening. Dette blir helt klart mitt valg nr 1 på neste Københavnbesøk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 683lailam
Jakob E, Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Kære Laila M
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for, du har nydt dit ophold hos os. Det lader til, du har haft en skøn tur med forkælelse og afslapning, lige som det skal være. Vi vil glæde os til at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Bookingchef

Anmeldt 4. september 2018

Hotellet var rent og pent. Personalet var svært imøtekommende og hyggelige.
Rommet var fint for oss, badet var innbydende og rent.
Beliggenheten på hotellet var perfekt. Nært til Hovedbanestasjonen.
200- 300 meter unna så var du i Strøget. Vi ble veldig fornøyd.

Romtips: Vårt rom var i 1. etasje mot en gate med liten trafikk. Vi sov godt.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Irene124
Jakob E, Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Kære Irene124
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for at vide du har nydt dit ophold hos os samt beliggenheden, som gør det nemt og bekvemt at komme rundt i den skønne by.
Vi håber på at kunne få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Reservation Manager

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Dette er et meget sentralt beliggende hotell. Frokost var ypperlig og betjeningen meget imøtekommende.
Parkering er dyrt, men i nærheten. Man burde ha en gunstig pris for boende gjester. Vi betalte en parkeringsavgift som var 1/4 av prisen for værelset.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Jafkristiansand
Jakob E, Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2018

Kære Jafkristiansand
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for at du har nydt dit ophold hos os.
Parkering er generalt dyrt i København, men vi har et fåtal af pladser på hotellet, det koster dkk.- 270 i døgnet. Næste gang du bor hos os, er du velkommen til at spørge i receptionen om der er ledige pladser.

Vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage en anden gang.
Bookingchef