CheapTicketsUSD 131
Orbitz.comUSD 131
getaroom.comUSD 167
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell sentralt plassert. Vi var heldige og fikk tilgang til loungen også, og der var det kjekt å ta et glass vin og slappe av innimellom. Hotellet var rent og pent, med hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, OFuglestad
Jakob E, General Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kære OFuglestad
Tak for din anmeldelse.

Det er en fornøjelse at vide, I havde et godt ophold hos os, og nød at slappe af i loungen, hvilket også er meningen.
Vi håber at kunne få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage en anden gang.

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Rommene er altfor små til å få inn fire stk. Ellers er hotellet helt gjennomsnittlig. Man må forvente støy når hotellet ligger midt på Rådhusplassen, men vi var heldige og fikk et stille rom. Grei frokostbuffet. Fresh lobby, men gangene og rommene er små og trange.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, gmvhi
Jakob E, General Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Dear gmvhi
Tak for din anmeldelse.

Vi har håber at I havde et godt ophold hos os og nød at være i København.
Vi har forskellige størrelser af værelser og I er altid velkommen til at bede om en opgradering at værelset, til en ekstra pris, hvis I ikke føler jer komfortable i det værelse I har booket. Vi vil altid gøre vores bedste, for at I får et behageligt ophold.
Vi håber på at vi kan få fornøjelsen af at byde jer velkommen tilbage en anden gang.

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i København.
Gåavstand til det meste. 5 minutter å gå fra togstasjonen. Ligger også svært nære Tivoli.
Ligger midt i en hovedgate, så mye støy fra biler osv...
Vi var i København på avslappingsferie, men fikk ikke slappe av. Mye grunnet støy utenfra, men mest av alt grunnet arbeid på hotellet. De startet opp svært tidlig alle dagene med å hamre og bore. Dette gjorde det umulig å sove. Veldig irriterende!
Internettet sluttet også å fungere.
Helt ok frokostbuffé.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, worldwider41
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Nyoppusset og bra. Sentralt beliggende med kort vei til Strøget og togstasjon. Fine små rom og bad, samt tiltalende fellesområder. Hotellet fungerer både for forretning og storbyferie. Mange restauranter i nærheten som stenger merkelig tidlig som i hele København. Oslo er nok blitt et bedre sted for dining og uteliv.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Oivind_oivind
Jakob E, Guest Relation på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Kære Oivind_oivind
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for, du har haft et godt ophold hos os.
De fleste restauranter lukker deres køkken omkring kl. 22.00, men man må som oftest gerne blive siddende efter. Næste gang du besøger os, så kan vores receptionister hjælpe dig med at finde et sted hvor du kan spise og drikke drinks, de steder findes der mange af i København.
Vi håber på, at få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Mette Franca Rasmussen
Guest Relation

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Fint, sentralt hotel og god service. Vi hadde rom i 2 etasje, ut mot gaten. Var utrolig dårlig isolert rundt vinduet, så det var kaldt og veldig mye bråk fra utsiden. Synd at dette ødela noe som ellers hadde vært bra.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Tove M
Jakob E, General Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kære Tove M
Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af, I ikke sov godt pga. støj fra gaden. Det er desværre svært at eliminere støj, når vi er placeret i centrum af byen.
Vi har værelser som vender mod vores baggård som er mere stille, det er du altid velkommen til at ønske.
Vi håber på at få fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen tilbage en anden gang.