2 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 125
Anmeldt 3. august 2020

Ligger veldig sentralt, rett ved Tivoli og bussforbindelse rett utenfor døren. Rent og pent rom, romslig, god seng, men vi hadde vanlig dobbeltrom og syntes sengen var litt smal for oss. Tekoker på rommet, likeså en flaske vin og div i kjøleskapet. Alt i alt meget bra.

Dato for oppholdet: august 2020
3  Takk, Anne Grethe S
Anmeldt 26. juli 2020

Beliggenheten var perfekt for oss, men vi ble veldig skuffet over frokostbuffeten. Vi fikk oppgradert rom til et som var helt likt det forrige. Sengene var under middels, og burde vært bedre på et 4-stjerners hotell.

2  Takk, LarsS2276
Anmeldt 8. juli 2020

Hotellet ligger midt i sentrum. Kort vei til alt. Frokosten kunne vært bedre. Litt lite og velge i. For sønnen min som ikke spiser noe med frø på, så ble det litt snaut med yoghurt og små croissanter til frokost.
Men totalt sett kan hotellet anbefales :)

2  Takk, jankis64
Anmeldt 10. mars 2020

Hyggelig sted, god beliggenhet. Rommene er rene, fine rom, hyggelig personale. Kan være noe støy fra gaten, men det har ikke plaget meg nevneverdig. Hotellet ligger fint til, rett ved Rådhusplassen, Tivoli og Hovedbanegården.

Dato for oppholdet: mars 2020
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, ih4of41ms9
Jakob E, General Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2020

Kære ih4of41ms9
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for at vide, du har nydt dit ophold her hos os og vi håber på, vi kan få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Med venlig hilsen,
Jens Wittendorff
Direktør

Anmeldt 2. februar 2020 via mobile enheter

Utrolig serviceinnstilt , fikk rommet kl.08 om morgenen selv om innsjekk var mye senere. Anbefaler å bestille rom med tilgang til lounge, her får du forskjellig drikke, småsnacks i et rolig og avslappende miljø. Hotellet ligge veldig sentralt. Vel verdt pengene

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, kvisten83
Jakob E, General Manager på The Square Copenhagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Kære Kvisten83
Tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for at vide, du havde et godt ophold her hos os og nød at tilbringe tid i loungen. Vi skal sørge for at give din meget værdsatte ros videre til vores personale, hvilket de vil blive meget begejstret for.
Vi håber på, vi kan få fornøjelsen af at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Med venlig hilsen,
Jens Wittendorff