8 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 239
Trip.comUSD 240
EtripUSD 239
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Skt. Petri var tidlig ute med litt moderne og kul design da det kom. Nå er det litt berørt av tidens tann. Men synes likevel hotellet holder koken. Fine rom og bad, hyggelig resepsjonsområde med frokostrestaurant og sentralt men rolig beliggende et par hundre meter fra Strøget.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Oivind_oivind
JosephineJ298, Guest Relations på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Kære Oivind_oivind,

Tusind tak for at tage din tid til at give os feedback, det værdsætter vi meget! Det glæder mig at læse i har haft et dejligt ophold og vi er taknemlige for dine fine ord.

Vi ser yderst frem til at byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI, forhåbentlig snart!

Med venlig hilsen,

Josephine Jul
Guest Relations Coordinator

Anmeldt 19. november 2018

Hotellet ligger midt i beste delen av København, nært alt mulig :-) Flott lobby og frokostsal/resaturant og hyggelig betjening over alt. Julestemning uten at det er overdådig. Herlig rom med deilige senger.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, toveew
Sebastiaan_FvK, Front Office Supervisor på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Kære toveew

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Det glæder os at læse dine rosende ord.

Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Anmeldt 30. oktober 2018

Hotellet ligger en liten steinkast fra kjernen av sentrum.
Litt stiv pris, men veldig fin hotell, eksklusivt stil og interiør.
Fikk tidlig innskjekking uten noe problem.
Rommet var enda bedre enn forventet, stort med alt som trengtes, stille og rolig. Badet hadde både dusj og badekar, romslig og fin.
Minuset her var suselyd fra luftanlegget(?) som suste i flere timer i strekk, stoppet på kvelden og var tilbake på morningen. Litt dårlig luft og varmt inne på rommet, minibaren var ikke noe særlig kaldt og det kan ikke skrytes at det var noe utsikt fra rommet.
God og bra frokost med godt utvalg.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
3  Takk, Wander173297
Sebastiaan_FvK, Front Office Supervisor på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Kære Wander173297

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dit ophold.
Vores gæsters tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på SKT. PETRI.

Vi er opmærksomme på nævnte angående luften på værelset. Det tager jeg videre med vores Teknisk Chef. Derudover har vi mange forsekellige værelser og udsigten kan være forskellig. Du er altid meget velkommen til at kontakte os på forhånd eller når du bor hos os, hvis du har nogle ønsker. Vi vil altid gøre vores bedste for at imødekomme dine ønsker.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI.

Med venlig hilsen

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet er dyrt men bra standard. Vi våknet av støy så søvnkvalitet var bare å glemme. Hotellet ligger ellers sentralt i København. Parkering ordnet hotellet i en ellers trang gate. De som jobbet i resepsjon virket stresset så servicen kunne helt klart vært bedre.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, Par Ø
Sebastiaan_FvK, Front Office Supervisor på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kære Par Ø

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive om din oplevelse hos os på SKT. PETRI.

Vi er opmærksomme på nævnte angående støj fra gaden. Som du skrev, har hotellet en central beliggenhed, som kan betyde at der er støj fra gaden nogle gange. Vi beder om din forståelse. Desuden har jeg viderebragt din feedback om service i receptionen til vores Receptions Chef til at følge op.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI.

Med venlig hilsen

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Vennlig og profesjonell innsjekking. Flotte rom. Delikat og spennende innredning. Hadde rom med balkong.
Var her med kolleger og vi benyttet også møterommene. Høyt servicenivå.
Lekker lunch, koselig bakgård/hage i tilknytning til restauranten og baren i resepsjonsområdet. God atmosfære. Frokosten var veldig god. Variert og lekker på alle måter. Kommer gjerne
tilbake hit!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Inglin2015
Ida Ö, Front Office Manager på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Kära Inglin2015,

Hjärtligt tack för ditt fina omdöme här på Tripadvisor efter ditt besök på SKT. PETRI. Vi är fantastiskt glada att ni hade en trevlig vistelse hos oss och hoppas på att kunna välkomna er tillbaka snart igen!

Med Vänliga Hälsningar,

Ida Öman