6 personer ser på dette hotellet
Priceline
Trip.comUSD 179
Anmeldt 6. januar 2019

Ble så positivt overrasket over dette hotellet. Vi hadde høy forventning og det ble til de grader oppfylt. Hotellet har en perfekt beliggenhet. Utrolig nær sentrum. Beliggenheten er ofte viktige for oss, da slipper mann taxi. Betjeningen var veldig vennlig og hjelpsom. Hotellets resepsjon er innbydende og lun, den var julepyntet da vi ankom og treet var så flott. Restauranten i lobbyen har gode sitteplasser og nok av dem. Deilig coktailmeny, god og rask service. Vi likte rommet vårt veldig godt og hadde nydelig utsikt over København. Fantastisk seng til å være på hotell. Vi kan ikke finne noe å sette fingrene på og kommer gjerne tilbake hit. Dette kan bli vårt fvavoritthotell i København.

Vil også nevne at frokosten var veldig god, innbydende og flott, alt vare bare så hyggelig ved dette hotellet. Ps. Savnet basseng, alltid kjekt når hotellene har det tilgjengelig.

Romtips: Hyggelig å ha rom med utsikt.
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 973mariannek
Sebastiaan_FvK, Front Office Supervisor på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Kære 973mariannek

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Det glæder os at læse dine rosende ord og at I har haft et godt ophold hos os på SKT. PETRI.

Du har ret, at vi ikke har en svømmepøl, men vi har til gengæld et fitness rum med sauna og dampbad.

Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Kjempebra service, topp frokost! Veldig hyggelig betjening. Spesielt Mikee var super hyggelig mot oss. Tok ekstra godt vare på oss! Hotellet har en fantastisk beliggenhet. Veldig bra lobby bar og fin atmosfære. Hit kommer vi snart igjen

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, n_e_p_s_e_M
Sebastiaan_FvK, Front Office Supervisor på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2018

Kære n_e_p_s_e_M

Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive om dit ophold på SKT. PETRI.

Jeg sætter pris på din positive tilbagemelding om vores hotel og vores medarbejder. Jeg har videregivet dine kommentarer til rette afdelingsleder og medarbejder.

Vi ser frem til at kunne byde dig velkommen tilbage på SKT. PETRI i fremtiden.

Med venlig hilsen

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Skt. Petri var tidlig ute med litt moderne og kul design da det kom. Nå er det litt berørt av tidens tann. Men synes likevel hotellet holder koken. Fine rom og bad, hyggelig resepsjonsområde med frokostrestaurant og sentralt men rolig beliggende et par hundre meter fra Strøget.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Oivind_oivind
JosephineJ298, Guest Relations på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Kære Oivind_oivind,

Tusind tak for at tage din tid til at give os feedback, det værdsætter vi meget! Det glæder mig at læse i har haft et dejligt ophold og vi er taknemlige for dine fine ord.

Vi ser yderst frem til at byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI, forhåbentlig snart!

Med venlig hilsen,

Josephine Jul
Guest Relations Coordinator

Anmeldt 19. november 2018

Hotellet ligger midt i beste delen av København, nært alt mulig :-) Flott lobby og frokostsal/resaturant og hyggelig betjening over alt. Julestemning uten at det er overdådig. Herlig rom med deilige senger.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, toveew
Sebastiaan_FvK, Front Office Supervisor på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Kære toveew

Det glæder os at læse dine rosende ord.

Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Anmeldt 30. oktober 2018

Hotellet ligger en liten steinkast fra kjernen av sentrum.
Litt stiv pris, men veldig fin hotell, eksklusivt stil og interiør.
Fikk tidlig innskjekking uten noe problem.
Rommet var enda bedre enn forventet, stort med alt som trengtes, stille og rolig. Badet hadde både dusj og badekar, romslig og fin.
Minuset her var suselyd fra luftanlegget(?) som suste i flere timer i strekk, stoppet på kvelden og var tilbake på morningen. Litt dårlig luft og varmt inne på rommet, minibaren var ikke noe særlig kaldt og det kan ikke skrytes at det var noe utsikt fra rommet.
God og bra frokost med godt utvalg.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Wander173297
Sebastiaan_FvK, Front Office Supervisor på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Kære Wander173297

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dit ophold.
Vores gæsters tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på SKT. PETRI.

Vi er opmærksomme på nævnte angående luften på værelset. Det tager jeg videre med vores Teknisk Chef. Derudover har vi mange forsekellige værelser og udsigten kan være forskellig. Du er altid meget velkommen til at kontakte os på forhånd eller når du bor hos os, hvis du har nogle ønsker. Vi vil altid gøre vores bedste for at imødekomme dine ønsker.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI.

Med venlig hilsen