Orbitz.comUSD 181
CheapTicketsUSD 181
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 jenter som reiste på langhelg tur.
På hotellet hadde vi 2 rom med connection dør, noe som ble veldig hyggelig.
Rommene var fine, og sengene gode.
Frokosten var helt fantastisk, og vi gledet oss til hver morgen.
Hit reiser jeg gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 828heget
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kære 828heget

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Det glæder os at læse dine rosende ord.

Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Sebastiaan van Kraaij
Front Office Supervisor

Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell med deilige senger og rent og pent overalt. Innredningen er moderne og alle ansatte yter god service. Frokosten har meget god kvalitet og det finnes noe til alle. Beliggenheten i sentrum er super med direkte nærehet til restauranter barer og severdigheter. Restaurant Dada som ligger på hjørnet av hotellet var også veldig bra. Rett og slett perfekt!

2  Takk, 771maya_
906ida_, Front Office Manager på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Kære 771maya_,

Tusind tak for din fine anmeldelse på Tripadvisor. Vi er så glade for at I havde et godt ophold på SKT. PETRI, og vi glæder os allerede til at byde jer hjertelig velkommen tilbage til SKT. PETRI, forhåbentlig snart igen.

Med venlig hilsen,

Ida.oman@sktpetri.com

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Kjempehyggelig hotell, sentralt beliggende og sunn og delikat frokostbuffet. Første kvelden spiste vi på Dada, hotellets restaurant. Rask servering og god og spennende mat. Rent og pent og flott rom. Vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, kjernesvitsj
906ida_, Front Office Manager på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Kära Wenche V,

Hjärtligt tack för ditt fina omdöme här på Tripadvisor efter ditt besök på SKT. PETRI. Vi är fantastiskt glada att ni hade en trevlig vistelse hos oss och hoppas på att kunna välkomna er tillbaka snart igen!

Med Vänliga Hälsningar,

Anmeldt 10. februar 2020

Vi er jevnlig i København, og har de siste gangene valgt Skt.Petri på grunn av svært god service og beliggenhet! Svært moderne hotel som har gangavstand til alle atraksjoner/restauranter vi ønsker benytte. Store rom og gode fasiliteter på rommet. Hotellet har også svært god frokost og elsker når årstiden tillatter at vi kan sitte ute i hagen å spise. Dette har blitt vårt faste hotell i København, og jeg ser allerede frem til ny reise i forbindelse med jobb, hvor vi selvsagt også skal bo her!

Romtips: Higher floors have less noise.
Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, KMikkelborg
906ida_, Front Office Manager på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2020

Käre KMikkelborg,

Hjärtligt tack för ditt fina omdöme här på Tripadvisor efter ditt besök på SKT. PETRI. Vi är fantastiskt glada att du hade en trevlig vistelse hos oss och hoppas verkligen att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka till SKT. PETRI snart igen!

Med vänliga hälsningar,

Anmeldt 10. februar 2020

Vi har hatt en hyggelig helg på Skt. Petri, hvor jeg først hadde vært i to døgn på konferanse. Hotellet er, bak en noe unseelig fasade en liten designperle. Rommene er gode, og sengene er blant de beste jeg har vært borti i Europa. De har en veldig god frokost, og personalet er imøtekommende og hyggelige. Et lite minus er at det ikke er varme i gulvene på badet, som nordmenn forventer vi at badet er godt og varmt, men det var det ikke. Hotellet kan anbefales både til konferanseformål, vi hadde gode konferanselokaler, og som baser for en hyggelig helg i København. Beliggenheten til Skt. Petri er helt super, det er stille og rolig der, og det ligger kun få minutter fra Strøget, Gråbrødretorv og Nørreport. Anbefales

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, KMariusE

Käre KMariusE,