9 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 235
travelup.comUSD 350
ZenHotels.comUSD 367
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Takk for et nydelig opphold hos dere på Skt Petri superhyggelig personale i resepsjonen og i resturangen føles som å komme hjem Beliggenheten er super for både jobbreise og helgetur da hotellet ligger veldig sentralt i sentrum. Skt Petri er alltid førstevalget for meg i København ses igjen i august

2  Takk, heidie257
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2021

Kære heidie257

Tusind tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Det glæder os at læse dine rosende ord.

Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI i august.

De bedste hilsner

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Hotellet har en veldig sentral beliggenhet i sentrum, alt av butikker i nærheten. Kort vei til Nørreport stasjon, med både metro og busser. Pent og luftig rom, og meget gode senger. Stille og rolig, ingen trafikkstøy.

2  Takk, Gitte41
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kære Anine41

Tusind tak fordi du har taget dig tid til at skrive om dit ophold. Vores gæsters tilbagemelding betyder meget for os og det glæder mig, at du har haft et godt ophold på SKT. PETRI.

Vi byder varmt velkommen tilbage til SKT. PETRI.

Med venlig hilsen

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 jenter som reiste på langhelg tur.
På hotellet hadde vi 2 rom med connection dør, noe som ble veldig hyggelig.
Rommene var fine, og sengene gode.
Frokosten var helt fantastisk, og vi gledet oss til hver morgen.
Hit reiser jeg gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, 828heget
Sebastiaan van Kraaij, Guest Services / Front Office på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kære 828heget

Det glæder os at læse dine rosende ord.

Jeg håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage til SKT. PETRI.

De bedste hilsner

Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell med deilige senger og rent og pent overalt. Innredningen er moderne og alle ansatte yter god service. Frokosten har meget god kvalitet og det finnes noe til alle. Beliggenheten i sentrum er super med direkte nærehet til restauranter barer og severdigheter. Restaurant Dada som ligger på hjørnet av hotellet var også veldig bra. Rett og slett perfekt!

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, 771maya_
906ida_, Front Office Manager på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Kære 771maya_,

Tusind tak for din fine anmeldelse på Tripadvisor. Vi er så glade for at I havde et godt ophold på SKT. PETRI, og vi glæder os allerede til at byde jer hjertelig velkommen tilbage til SKT. PETRI, forhåbentlig snart igen.

Med venlig hilsen,

Ida Öman
Front Office Manager
Ida.oman@sktpetri.com

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Kjempehyggelig hotell, sentralt beliggende og sunn og delikat frokostbuffet. Første kvelden spiste vi på Dada, hotellets restaurant. Rask servering og god og spennende mat. Rent og pent og flott rom. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, kjernesvitsj
906ida_, Front Office Manager på Skt Petri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Kära Wenche V,

Hjärtligt tack för ditt fina omdöme här på Tripadvisor efter ditt besök på SKT. PETRI. Vi är fantastiskt glada att ni hade en trevlig vistelse hos oss och hoppas på att kunna välkomna er tillbaka snart igen!

Med Vänliga Hälsningar,

Ida Öman