5 personer ser på dette hotellet
EtripUSD 144
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Guldsmeden Hotels har blitt en klar favoritt etter mitt første besøk for et par år siden. Hotellet har en gjennomført design av naturmaterialer, god økologisk frokost, egen organisk såpe og sjampo, drivhus i bakgården og en atmosfære som gjør det hyggelig å ta en kaffe eller et glass vin i peisestua. Betjeningen er elskverdig og imøtekommende.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Wolverine468
Anmeldt 27. april 2018

Er svak for profilen Guldsmedenhotellene har, men dette ble et steg ned. Fint rom, god seng, egen balkong og ganske god frokost trekker opp, men tidvis mye støy fra bakgården, der restauranten ved siden av har kjøkkeninngang. De ansatte var trivelige, men for få ansatte til frokost, da de ikke klarte å holde verken kaffekanner eller matfat oppfylte. Vesterbrogade er i seg selv et pluss, men ville definitivt gått for et av de andre hotellene.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, tormodr2015
Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

Fikk oppgitt feil priser, ble forklart det med at den som hadde gitt meg prisen ikke hadde jobbet på hotellet siden 2014 og at regnskapet ikke ville gå opp hvis de rettet på feilen. Personalet var i tillegg svært lite hyggelige i denne situasjonen.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, 835olet
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Sjarmerende hotell med litt safaripregede rom. Ville bedt om rom mot bakgården da Vesterbrogade er ganske så trafikkert. Deilig økologisk frokost. Koselig balkonger en kan ta et glass på eller nyt frokosten på.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, anitao106
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Hotellet er gammelt og ligger inntil Vesterbrogate som er en meget travel gate. Hvis du får rom mot gaten og det er behov for å åpne vinduet, det blir sannsynlig nødvendig da det ikke er ventilasjon på rommet, blir det for mye støy som varer gjennom hele døgnet.
Hotellet har på en måte sjel men ikke stor nok for å kompensere for ulempene.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 153olak