3 personer ser på dette hotellet
StayForLong
ZenHotels.com
Lol.travel
Anmeldt 17. november 2018

Om du ønsker et sjarmerende klassisk hotel i København er dette stedet. Å bo litt utenfor turiststripa gjør at du får anledning til å oppleve et virkelig København (altså ikke bare Strøget og Nyhavn). Et hotell som fører det tilbake i tid. Hyggelig betjening, sjarmerende (og rene) rom. Utmerket morgenmat. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Hein L
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Guldsmeden Hotels har blitt en klar favoritt etter mitt første besøk for et par år siden. Hotellet har en gjennomført design av naturmaterialer, god økologisk frokost, egen organisk såpe og sjampo, drivhus i bakgården og en atmosfære som gjør det hyggelig å ta en kaffe eller et glass vin i peisestua. Betjeningen er elskverdig og imøtekommende.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Wolverine468
Anmeldt 27. april 2018

Er svak for profilen Guldsmedenhotellene har, men dette ble et steg ned. Fint rom, god seng, egen balkong og ganske god frokost trekker opp, men tidvis mye støy fra bakgården, der restauranten ved siden av har kjøkkeninngang. De ansatte var trivelige, men for få ansatte til frokost, da de ikke klarte å holde verken kaffekanner eller matfat oppfylte. Vesterbrogade er i seg selv et pluss, men ville definitivt gått for et av de andre hotellene.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, tormodr2015
Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

Fikk oppgitt feil priser, ble forklart det med at den som hadde gitt meg prisen ikke hadde jobbet på hotellet siden 2014 og at regnskapet ikke ville gå opp hvis de rettet på feilen. Personalet var i tillegg svært lite hyggelige i denne situasjonen.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, 835olet
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Sjarmerende hotell med litt safaripregede rom. Ville bedt om rom mot bakgården da Vesterbrogade er ganske så trafikkert. Deilig økologisk frokost. Koselig balkonger en kan ta et glass på eller nyt frokosten på.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, anitao106