“God mat og drikke”

Vurdert som nr. 227 av 2 877 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Maten var god og vinen var kjempe god. Spiste suppe og biff. Biffen var stor og rett stekt. Men organiseringa var ikke bra i det hele tatt, tok ca 45 min å få en cola og det var veldig forskjell på når første fikk maten til når siste fikk maten.

1  Takk, 2303kris

Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Vi fikk sitte ute og nyte solen og varmen, men ei hyggelig servitør serverte oss drikke og forklarte menyen. Vi hadde egentlig sett for oss en burger, men skiftet mening på servitøren sin anbefaling. Det angret vi ikke på. Fantastisk forrett kombinert med kyllingen til hoved rett. Vi nøyt måten og var veldig fornøyde. Herlig med konseptet, 200 dkk for 2 retter. Vi liker slike og vil definitivt komme tilbake hit.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, urgent78
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelig betjening. Hektisk da vi var der med fullt lokale. Menyen passet oss godt. Noe for enhver smak. Det første vinglasset ble ikke servert før vi omtrent var ferdig med forretten, og hovedretten ble servert uten salat, men ellers var det greit.
Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Tove P
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Trendy lokale i Vesterbrogade, med enkel men smakfull meny.
Oppmerksomme servitører, og rask servering. Stedets fiskemeny denne kvelden var god med valgtfri side orders.
Anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 910steinr
Anmeldt 1. januar 2018

Er imponert og svært fornøyd med mat og service ved vårt besøk på Madklubben i September under vårt besøk i København hvor vi fartet rundt i byen på sykkel i herlig høstvær.

Dato for besøk: september 2017
Takk, petter eilert s

Reisende som så på Madklubben Vesterbro, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Madklubben Vesterbro? Del dine erfaringer!