“Rimelig og svært god Thai-mat”
Anmeldelse av Scurry Hub

Scurry Hub
Vurdert som nr. 33 av 174 Smått og godt i København
Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Rimelig og svært god Thai-mat litt bortenfor Strøget. God service, og gode porsjoner. Anbefales om du vil ha et godt måltid til en rimelig penge.

2  Takk, KennethO547

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Billig, godt og raskt levert! Vi hadde funnet stedet via TripAdvisor på forhånd, og ble ikke skuffet. Både kjæresten og jeg spiste stekte nudler med kylling og currysaus, noe vi ikke angret på! Den kinesiske ølen var også kjempegod. Det eneste som eventuelt kunne trukket ned var den enkle innredningen, men været gjorde at vi kunne sitte ute. Perfekt start på kvelden!

Dato for besøk: august 2018
Takk, solveigmk
Anmeldt 8. oktober 2015 via mobile enheter

Nydelig mat i ett lite lokale, til en billig penge. Menyen består av få retter, men maten var veldig godsomsagtnydelig

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, 55larsa
Anmeldt 15. september 2015 via mobile enheter

Hadde en enkel take-away. Curryen smakte veldig god og det var mye mat for en billig penge. Nå var jeg bare inne å hentet mat, men lokalene var kanskje ikke de man velger å sitte å spise i hvis man skal ut å nye en lørdagskveld, men absolutt helt greie. For oss som ikke er dansk er det greit å vite at du kan kun betale med Dankort om man skal betale med kort.

Dato for besøk: september 2015
Takk, StianO827
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Jeg og kjæresten dumpet inn der da vi begge hadde lyst på thai. Førsteinntrykket var at det var trangt der med lite sitteplasser, men vi var heldig å fikk bord kjapt. Da vi satt der kom det veldig mange for take away som tydeligvis var lokale og "gjengangere". Det tok vi som et positivt tegn. Maten var god og midt i blinken for oss som hadde drømt om thaimat hele dagen.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, MrsNorwai

Reisende som så på Scurry Hub, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Scurry Hub? Del dine erfaringer!