“Hyggelig sted med overraskende god mat”
Anmeldelse av Oscar Bar Cafe

Oscar Bar Cafe
Vurdert som nr. 375 av 2 877 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Stedet er meget herrevennlig, men på dagtid er det alle type mennesker her.

Maten er veldig bra, og mye bedre enn man forventer av en bar/ cafe.

1  Takk, Mattis78

Anmeldt 17. oktober 2018

Vi var innom der et par ganger - fredag og lørdag - for å ta noe å drikke på kvelden. Egen DJ litt ut på kvelden m/disco-kule.... Mye folk. Matservering fram til 21:30. Hyggelig betjening. Uteplass m/varmelamper.

Takk, Svein G
Anmeldt 3. mars 2018

Hyggelig café og bar. Sentral beliggenhet. Spiste lunch der i februar. Gode smørbrød og god vin. Greit prisnivå. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, olavoslo
Anmeldt 18. februar 2017 via mobile enheter

Vi stakk innom Oscar bar etter å ha spist middag et annet sted. Vi var innom en lørdag kveld ca kl 21. Lokalet var 3/4-dels fullt. Her var det både kaffedrikkende, Trivial pursuit-spillende og vorspiel-stemning. 100kr for 2 gin/tonic var en bra pris.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, VacationOslo
Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Folksomt på ettermiddagen. Hyggelige ansatte. Gode og rimelige smørbrød. Herlig lun leverpostei og bacon. Hyggelige priser både på mat og drikke.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Svein G

Reisende som så på Oscar Bar Cafe, så også på

København, Sjælland
København, Sjælland

Har du vært i Oscar Bar Cafe? Del dine erfaringer!