3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 03.02.23
travelup.comUSD 99
Anmeldt 1. november 2018

Hotellkonseptet "Cabinn" har jo sitt utspring i at rommene er små, men mange og derfor rimelig, og det stemte, for rommet var lite, det samme var badet. Allikevel til å være et budsjetthotell var det bra utstyrt. Glimrende renhold og en meget god seng. Selv om det var et stort hotell med mange gjester var det stille og godt isolert. Frokosten var begrenset, men ok. En stor og romslig foaje med bord og stoler og TV. Betjeningen var imøtekommende og hotellet har sentral beliggenheten. Til å være et budsjetthotell kan det trygt anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Leif F
Anmeldt 13. juli 2018

Vil du bo rimelig, sentralt i København, er dette et greit sted å bo.
Små rom og små bad men vi skulle bare sove, og til det er det helt greit. Luftig og usjenert bakgård der en kan slappe av.
Perkering i kjelleren, eller som vi gjorde og parkerte mc`en i bakgården.
Dålig ventilasjon gjorde det svært varmt på rommet, men slik har det vært overalt der det ikke er aircondition i år.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 596erikn
Anmeldt 30. april 2018

Veldig fornøyd med opphold her! Hyggelig personale, ok rom, veldig god renhold! Og veldig god beliggenhet. Eneste minus må være dårlig trykk i dostolen, og mye folk på frokosten. Men alt i alt så er jeg veldig fornøyd med dette hotell. Kommer absolutt tilbake.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, GosiSanna
Anmeldt 12. februar 2018

At jeg skulle gå på den smellen med å reservere dette såkalt hotellet skal ikke gjenta seg. Hotellrommet lignet på en lugar på fiskebåt, du måtte sitte på dassen for å dusje, tv en var like stor som min telefon med lite utvalg av kanaler. Det dundret og banket på døren i 09 tiden, da var det rengjøringspersonellet som skulle rydde og i tillegg var det utsjekk kl. 11:00 og vi ble belastet med kr 100. - for vi sjekket ut 15 min for sent. Kommer aldri tilbake.

Romtips: Finn en annen plass
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, John H
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Ikke bo her, lite lydtett, mye bråk om natten, lav standar, ikke skille mellom dusj og bad, vanskelig vask, Ok TV, fin med ekstra seng, du får nok håndklær, bra wi-fi, litt usentralt men det er vårt valg

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Adrian H