Anmeldt 14. november 2018

Hvis du er vant til å ikke dusje om morran og ellers er uteligger vil du sikket synes dette er et flott hotel. Det verste er badet som er på under 1 kv.m. Dusjen ser ut som ventilen på et sprinkleranlegg og vannmengde / komfort er en vits eller fornærmelse. Badet er som på de gamle fergene som gikk til Polen. Ikke håndusj, så spesielt damer vil løpe skrikende ut igjen. Ikke aircondition. Trodde ikke det fantes et så lavt nivå på noe i vesteuropa, Det beste man kan si er at det finnes en parkering i u.etg med "først til mølla" prinsippet som de tar seg fett betalt for. Prisen på rommet er det dobbelte av gode budget-kjeder som Ibis, B&B og Motelone i Tyskland. Tips: er du på vei sørover med bil så kjør videre til Lübeck. Dette hotellet føles som et ran med tanke på pris / komfort.

Romtips: Reis videre.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, HansK40
Anmeldt 1. november 2018

Hotellkonseptet "Cabinn" har jo sitt utspring i at rommene er små, men mange og derfor rimelig, og det stemte, for rommet var lite, det samme var badet. Allikevel til å være et budsjetthotell var det bra utstyrt. Glimrende renhold og en meget god seng. Selv om det var et stort hotell med mange gjester var det stille og godt isolert. Frokosten var begrenset, men ok. En stor og romslig foaje med bord og stoler og TV. Betjeningen var imøtekommende og hotellet har sentral beliggenheten. Til å være et budsjetthotell kan det trygt anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Leif F
Anmeldt 13. juli 2018

Vil du bo rimelig, sentralt i København, er dette et greit sted å bo.
Små rom og små bad men vi skulle bare sove, og til det er det helt greit. Luftig og usjenert bakgård der en kan slappe av.
Perkering i kjelleren, eller som vi gjorde og parkerte mc`en i bakgården.
Dålig ventilasjon gjorde det svært varmt på rommet, men slik har det vært overalt der det ikke er aircondition i år.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 596erikn
Anmeldt 30. april 2018

Veldig fornøyd med opphold her! Hyggelig personale, ok rom, veldig god renhold! Og veldig god beliggenhet. Eneste minus må være dårlig trykk i dostolen, og mye folk på frokosten. Men alt i alt så er jeg veldig fornøyd med dette hotell. Kommer absolutt tilbake.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, GosiSanna
Anmeldt 12. februar 2018

At jeg skulle gå på den smellen med å reservere dette såkalt hotellet skal ikke gjenta seg. Hotellrommet lignet på en lugar på fiskebåt, du måtte sitte på dassen for å dusje, tv en var like stor som min telefon med lite utvalg av kanaler. Det dundret og banket på døren i 09 tiden, da var det rengjøringspersonellet som skulle rydde og i tillegg var det utsjekk kl. 11:00 og vi ble belastet med kr 100. - for vi sjekket ut 15 min for sent. Kommer aldri tilbake.

Romtips: Finn en annen plass
Dato for oppholdet: februar 2018