3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Agoda.com
Destinia.comUSD 94
Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Et helt OK hotell med god beliggenhet. Man får hva man betaler for. Rommene er veldig små, spesielt toalettet. Sengene var gode og man får akkurat det man trenger for å sove, verken mer eller mindre..

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, 131mariannep
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet til en kjempe bra pris. Rommet hadde køyseng + en madrass man kunne dra ut. Behagelige senger. Var som å være på campingtur. Dusjen var litt disfunksjonell, men alt i alt veldig verdt det.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, fruktsalat
Anmeldt 10. juli 2019

Jeg har bodd på dette hotellet tidligere, og er forventningsstyrt i forhold til hva jeg får. Problemet er at jeg kun har bodd på hotellet alene, mens jeg denne gang reiste med barn. Vi hadde et rom med køseng og en uttrekkbar seng. Den siste viste seg å være en simpel madrass med hjul. Du ligger rett og slett på madrass på gulvet. Dette er kjipere enn kjipest og anbefales ikke.

Parkering koster en formue og plassene passer best for småbiler. Totalt sett gir ikke Cabinn spesielt god verdi for pengene. I København er det mye lyd, og hotellet må ha fungerende og justerbar airconditioning. Det har ikke Cabinn, så du må sove med vinduet åpent. Det finnes gode alternativer.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Jarle T
Anmeldt 10. juni 2019

Dette hotellet har en seng og en knøttlite bad. Du har akkurat det du trenger hverken mer eller mindre. Frokosten er helt grei. Skal du bo billig og ha helt ok frokost er dette hotellet fint. Det passer vel best for kortere opphold.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Jane T
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

God seng
Gode håndklær
Hyggelige ansatte
Svært rene rom
God beliggenhet
Ikke så bra frokost. Ikke servietter. Lite variasjon i pålegg. Cornflakes, havregryn og noe som lignet havregryn med rosin var litt lite variert. Godt yoghurtutvalg. Appelsinjuicen, var det saft? Det var forøvrig fullt i spisesalen. Etter å ha ventet litt fikk vi imidlertid sitte sammen, min mann og jeg

Alt i alt ganske bra, men jeg vil velge bort frokosten neste gang. Den får jeg spise et annet sted.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 746tanjai