“God mat og grei service.”
Anmeldelse av Ristorante L’Appetito

Ristorante L’Appetito
Vurdert som nr. 373 av 3 174 Restauranter i København
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. september 2019

Spiste en litt sein lunsj her og var trolig litt tidlig uke da vi ikke synes service var den beste. Maten var god, men kelneren var ikke av den raskeste jeg har sett.
Sentral beliggenhet med både ute og inne servereing.

Dato for besøk: august 2019
Takk, OJB

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

I forbindelse med konferanse i København endte vi her mer eller mindre tilfeldig. De fleste av tok pizza eller pasta, og konklusjonen er enkel: dette kan de.

Dato for besøk: september 2019
Takk, hohygen
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Var innom med familien med 2 barn. Bestilte pizza og pasta. Meget god mat og hyggelig betjening. Prisene var litt over snittet, men verdt det.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 275larsm
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, men dessverre var det elendig service!! Arrogante kelnere gjord det til en kjedelig opplevelse!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 69hildes
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste biff, pasta, pizza. Sitat fra barna var at dette var den beste pizza ever biffen og pastaen bar også veldig bra.
Veldig hyggelig atmosfære og god service.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, B4707HCthomass

Reisende som så på Ristorante L’Appetito, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Ristorante L’Appetito? Del dine erfaringer!