“Utrolig god sushi! ”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi var to personer som valgte en meny som kelneren anbefalte, og det angret vi ikke på! Menyen bestod av flere retter, blant annet noe av det beste jeg har smakt av sushi.

Maten var ypperlig og fortjener egentlig 5 poeng. Men en stor ulempe med akkurat dette lokalet er at det er svært høylydt. Det går nesten ikke an å føre en vanlig samtale. Kan hende de andre restaurantene i samme kjede er bedre.

Jeg skal i alle fall definitivt spise på Sticks’n’sushi igjen! (Kanskje bare ikke akkurat her.)

1  Takk, 166ineb
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kære 166ineb,

Mange tak for din anmeldelse og de fine ord.
Vi er meget glade for, at høre at jeres aften var god og at maden smagte dejligt.
Vi er beæret over, at måtte have lov at byde jer velkommen engang i fremtiden.

Desværre kan der godt være en del larm i vores restaurant, det er vi klar over.
Jeg giver dog din feedback videre til de rette, så der forhåbentlig kan blive gjort noget ved det.

De bedste hilsner

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Wow dettte stedet må jeg bare tilbake til, fantastisk mat og flott utsikt utover hele København by.
Vi gikk for en anbefaling fra servitør på mat og drikke og det var fantastisk kombo.
Litt høy pris men det er verdt det.
MÅ BARE OPPLEVES.

1  Takk, Mort1malm
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Kære Mort,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver jeres feedback videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til, at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Jeg fikk anbefalt dette stedet av en kollega og hadde høye forventninger! Disse ble så absolutt innfridd da jeg og min mann feirer vår 20. bryllupsdag ved å spise her. Fantastisk mat!

Takk, RuthN533
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Kære Ruth,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver jeres feedback videre til vores team.

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Bare så utrolig synd at kelnere på stedet ikke helt yter kvaliteten på maten det den fortjener. De er nok trendy, men dovne ! Måtte også flytte oss fra den insekt befengte planten, da de kravlet overalt på oss !! Bra mat, dårlig service desverre. Trenger lederskap, vi kommer aldri igjen...

Takk, HarryfromDavao
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Kære Harry,

Tak for dit besøg og for din anmeldelse. Vi er kede af, at du har haft en uheldige oplevelse i vores restaurant. Hvis du vil sende en mail til os på sticks@sushi.dk, vil vi meget gerne vide, hvilken dato du besøgte os og vende tilbage til dig med en løsning på det utilfredsstillende besøg.

Sticks’n’Sushi

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk sushi. Den beste vi har spist vil jeg si. Kunne blitt en helt fantastisk opplevelse hvis bare servitøren hadde gjort ting i riktig rekkefølge. Fex fikk vi maten først men uten å ha fått fat, spisepinner, servietter, soyasaus osv så det måtte vi be om. Så fikk vi ikke riktig drikke og måtte purre på det flere ganger. Og må gjøre om på regningen flere ganger osv. Men vi kunne se at andre bord med annen servitør hadde ting i orden som varm vaskeklut før man spiser, tegnesaker til ungene etc. Men oppsummert må vi allikevel gi 5 stjerner pga den supre maten.

Takk, MarieL515
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Kære Marie L

Mange tak for de pæne ord.
Vi værdsætter altid feedback og sætter pris på, at du har taget dig tid til at skrive om os, og lover at give dine ord videre til vores team.
Vi ser frem til at byde jer velkommen hos os en anden god gang.

De bedste hilsner
Sticks'n'Sushi

Reisende som så på Sticks'n'Sushi, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Sticks'n'Sushi? Del dine erfaringer!