“Sushi med utsikt”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 28. april 2019 via mobile enheter

Jeg bodde på Tivoli Hotell og valgte å spise her første kvelden. Det var meg og mine 2 barn på 3 og 12 år. Vi satt ute i det fine været. Maten var helt nydelig, og menyen passet store og små. Utrolig god service!! Anbefaler virkelig dette stedet!!

Takk, kristino595
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2019

Kære kristino595,

Du skal have mange tak for de rosende ord. Vi er meget glade for, at I havde en fantastisk aften. Vi giver din feedback videre til vores team i restauranten.
Vi ser frem til at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Barnevennlige om morsomme omgivelser, kul innredning, fantastisk utsikt og skikkelig god sushi. Solnedgangen fra takterrassen var uforglemmelig. Men er dere bare voksne, eller et par, så velg heller en av de andre locations, her var det mange barn og høyt støynivå:)

Takk, 126Lena
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2019

Kære 123Lena,

Vi ser frem til at byde jer velkommen i en af vores restauranter en anden gang.

Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

To voksne og to barn under ti år.Vi reserverte bord på forhånd, fikk likevel ett trangt bord mot en tett gardinvegg. Barne måtte åle seg ut og inn av stolene. Lokalet var varmt og det var mye støy. Bordet var så lite at det var vanskelig å få plass til drikke for å ikke snakke om maten på det. Servicen var treg - og det tok veldig lang tid å få regningen.
Sushien var helt ok , men ikke noe bedre enn det lokale sushikjøkkenet (takeway) hjemme . Mest skuffet over barnemenyen hvor kyllingkjøttbollene var dynket i terryakisaus og 1/3 av retten besto i bønner.
Kommer ikke tilbake.

Takk, AgnHen
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2019

Kære AgnHen,

Tusind tak for din anmeldelse. Vi sætter altid pris på feedback fra vores gæster og bruger den til at blive bedre. Derfor er vi meget kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse hos os. Det vil vi meget gerne have mulighed for at rette op på, og vi håber, at du vil kontakte os på sticks@sushi.dk og informere os om, hvilken dato du besøgte os. Så vender vi straks tilbage til dig.

Med venlig hilsen

Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Her var forventningene høye, men til sammenligning ned Nodee Sky i Oslo er det langt igjen. Lokalet og betjening står ikke i stil med pris. Totalopplevelsen blir derfor medium. Vi bestilte meny der maten ble servert alt for fort, man fikk omtrent ikke smakt på første servering før neste stod på bordet. Men maten smakte nydelig, meget fersk, samt mange gode smakskombinasjoner. Så dersom man kun skal spise en god sushi, så er det ingen ting å utsette. Men vi forventer en bedre opplevelse totalt.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 692trulsh
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2019

Kære 692trulsh,

Tak for din besked. Vi er meget kede af at høre om denne oplevelse hos os. Vi håber, du har mulighed for at sende en mail til os på sticks@sushi.dk, for vi vil meget gerne høre, hvilken dato du besøgte os og forsøge at finde en løsning på det uheldige besøg.

Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

En av oss bestilte sushi og en av oss bestilte salat med and.
Begge rettene ble servert som et fantastisk kunstverk.
Oppsummering: Deilig mat og hyggelig stemning!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 1Lone1
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mars 2019

Kære 1Lone1,

Tusind tak, fordi du har taget dig tid til at fortælle om dit besøg hos os.
Vi er meget glade for, at I har haft en dejlig aften hos. Vi giver de flotte ord videre til vores team i restauranten og håber, vi må byde jer velkommen en anden god gang.

Sticks’n’Sushi

Reisende som så på Sticks'n'Sushi, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Sticks'n'Sushi? Del dine erfaringer!