“Veldig god pizza, greie priser, så koselig!”
Anmeldelse av Spuntino

Spuntino
Vurdert som nr. 270 av 2 843 Restauranter i København
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre Vesterbro
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza, greie priser, skikkelig gode drinker og veldig hyggelig betjening. Pizzaene var sprø og fine, litt mye skorpe men den var veldig god så det var helt ok.

1  Takk, IJDH

Anmeldt 28. november 2019

Verdens beste pizza sa mitt barnebarn. Vi var her to ganger på tre dager, den beste anbefaling dere kan få.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, LailaA555
Anmeldt 14. oktober 2019

Vi var en familie på 4 som var en helgetur i København.
Hadde kyst på italiensk, og fant da denne. Ble godt tatt imot, og vi spurte vår kelner om hva de anbefalte. Vi bestilte alle 6 forrettene som vi kunne dele, og hver vår hovedrett. Dette var helt supert. Da fikk vi smakt på ganske mye. Min kone sliter litt med allergier, men det løste de på en super måte

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Raptus1
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Kjedelig mat. Pizza seig og uinspirert! Dette var en stor skuffelse. Vi hadde langt større forventninger etter anmeldelser..

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Elpida55
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Her må du velge den ene menyen du får tilbud om, og det er forrett, hovedrett og dessert. Maten var god og servicen bra. Stedet er hyggelig - ikke sålangt fra Tivoli, men det er en meget begrenset meny.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, SveinTheTraveller

Reisende som så på Spuntino, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Spuntino? Del dine erfaringer!