“Anbefales!”

Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig hyggelig kveld. Kjempe god mat og drikke. Anbefales på det sterkeste, vi kommer tilbake!

1  Takk, minaosl

Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Vi hadde besøkt Gråbrødretorvet tidligere, men ikke spist på Le Pave.
Ble meget hyggelig mottatt og startet med en Cremant og deretter torskeloin til forrett. Torsken var velsmakende og skivet seg fint. Tournedos som hovedrett ble servert med en meget god saus. I stedet for dessert tok vi 4 utvalgte oster.
En meget hyggelig og tilstedeværende kelner/eier gjorde kvelden og måltidet til en positiv opplevelse for oss alle. Kommer svært gjerne igjen.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 640eivinds
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

En svært hyggelig fiskerestaurant på Gråbrødretorget, ikke langt fra Strøget. Det er mulig å sitte ute, men atmosfæren inne er svært koselig. Vi spiste lunsj, en salat og danske smørbrød. Deilig mat og trivelig plass gjør at vi kommer tilbake ved neste høve.

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, MeretheLervag
Anmeldt 17. oktober 2018

Restauranten har også uteservering, men vi valgte bord inne. Hyggelig servitør og smakrik og god mat. Kammuslingene var som "fløyel". Lammekronen var også god. Vi valgte til slutt en creme brulee og servitøren kom med en dessertvin til denne som var helt utrolig til. Den uten extra kostnader. Og det er jo utrolig i våre dager... :-)
Anbefales.

Takk, Svein G
Anmeldt 9. juli 2018

Skyggefull hyggelig uteserving i varm København. Bra utvalg på menyen. Veldig hyggelig betjening. Bra sted for lunsj.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, lkjaerstad

Reisende som så på Le Pave, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Le Pave? Del dine erfaringer!