“Helt fantastisk. En belgisk vaffel vil aldri smake det samme igjen ”
Anmeldelse av Vaffelbageren

Vaffelbageren
Vurdert som nr. 19 av 174 Smått og godt i København
Omgivelser: Indre By
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk. En belgisk vaffel vil aldri smake det samme igjen etter man har spist der. Anbefaler belgisk vaffel med softis og sjokoladesaus!

2  Takk, maiaulrikke

Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Beste vaffel og softisen jeg har spist. Besøkte stedet 2 ganger på denne weekendturen. Anbefales på de varmeste!

Takk, NarvN
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Likte dette nydlige lille stedet? Anbefales på det sterkeste!! Belgisk vaffel med Soft is var supert

Dato for besøk: juli 2018
Takk, annavf2018
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

En av de beste isen jeg har spist. Jeg spiste både kule is og soft iseSå bra et sted at Rekomendere i køpenhavn☺️

Dato for besøk: juni 2018
Takk, axept
Anmeldt 5. mars 2018

Dette var den beste vaffelen vi har smakt, helt perfekt. Ganske dyrt, men var et måltid i seg selv :) Anbefales!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Stine I

Reisende som så på Vaffelbageren, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Vaffelbageren? Del dine erfaringer!