“Makeløs mat og veldig hyggelig stemning!”
Anmeldelse av Pluto

Pluto
Vurdert som nr. 192 av 2 864 Restauranter i København
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Indre By
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt Pluto av hotellet. De sa det var den beste i nabolaget.... vi valgte 12 retter med vinmeny. Strålende mat! Morsomme vinanbefalinger og hyggelig stemning hele veien! Makan til valuta for pengene! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, OleU

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Var innom Pluto og spiste middag igår sammen med guttegjengen.
Lokalet var allerede ganske fullt når vi kom i 18 tiden, men kelneren fikk oss raskt fram til bordet vårt.
Maten smakte helt nydelig, og vi fikk anbefalt en veldig god vin til middagen.
Ellers var det veldig god service, og greie priser.
Hit skal vi tilbake!

Takk, 261kristoffers
Anmeldt 8. juli 2018

Er innom denne restauranten hver gang jeg er i København, og det er det en grunn for. God og rimelig mat. Lokalet er ikke det beste, men totalt en flott restaurant.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Foodie-oslo79
Anmeldt 20. mai 2018

Veldig hyggelig kveld, vi var 12 stk, og hadde booket bord i forveien. Vi bestilte 12-retters, en av oss ville ha vegetar, hvilket dem ordnet veldig bra! Kjempegod mat til alle! Veldig grei pris for nydelig mat. Stemning, service, lokaler var toppen! Vi satt der ca 3 timer.

Dato for besøk: april 2018
Takk, GosiSanna
Anmeldt 2. mai 2018 via mobile enheter

Vi hadde en stor meny. Mye variert og godt. Vi tok også vinmeny men det var en skuffelse.

Service var litt varierende og det var stadig forskjellige kelnere som serverte.

Dato for besøk: april 2018
Takk, LFCH2014

Reisende som så på Pluto, så også på

København, Sjælland

Har du vært i Pluto? Del dine erfaringer!